ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אחר שנדבק שנית

הגר"ש גלאי בהקלטה מהבידוד בביתו: "יצור אנוש לא יכול להבין זאת"

הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי היה אמור להשתתף בכנס של עזר מציון, אולם לאחר שנדבק בקורונה נאלץ להישאר בביתו • הגר"ש גלאי לא ויתר וביקש להעביר מסר לציבור: "זו זכות כזאת גדולה ליום הדין לראש השנה ויום כיפור - זכות עצומה שאין לתאר אותה במילים. התורם לעזר מציון יזכה בכל הישועות שכל אחד צריך"

הגר"ש גלאי בהקלטה מהבידוד בביתו: "יצור אנוש לא יכול להבין זאת"
הגר"ש גלאי צילום: Yaakov Naumi/Flash90

"אני לא זכיתי להשתתף בכינוס החשוב והיקר הזה של עזר מציון, כי ככה רצה בורא עולם, אבל אשריכם שזכיתם" אמר הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שבעקבות הידבקותו בקורונה לא השתתף בכנס של עזר מציון. "עזר מציון זה לא מפעל של יחידים - זה מפעל שכולנו חייבים בזה, לזכות ולהיות שותפים בזה".

לחצו כאן עבור תרומה חשובה מאין כמותה>>


"אם היינו יכולים לראות ולדעת כמה הקב"ה שמח בכינוס הזה, שבאו לכבוד השם יתברך, לכבוד התורה הקדושה ולכבוד כלל ישראל אין מושג כמה זכויות זה מביא לפני ראש השנה בכל העולם כולו". הוסיף הרב גלאי. "אני מברך מכל הלב, קודם כל את אנשי עזר מציון העוסקים כל השנה בצורכי ציבור באמונה שגדול שכרם. וגם את כל אלה שהתכנסו הנה והתאספו כדי להיות שותפים - והלוואי שהייתי זוכה להיות שותף מקרוב. אני בעצמי הצעתי את זה כי הרגשתי שאני לא מסוגל לא-להיות שותף לפחות בצורה הזאת, שהקב"ה עשה טלפון כדי שאני אזכה להיות שותף לפחות בצורה הזאת".

"אשריכם שזכיתם ובעזר השם יתברך תמיד תזכו להיות מהנותנים, ותמיד תזכו לרוות רוב נחת מכל יוצאי חלציכם" סיים הגר"ש גלאי את דבריו. "כי וודאי זכות כזאת ליום הדין לראש השנה ויום כיפור, זו זכות עצומה שאין לתאר אותה במילים. יצור אנוש לא יכול להבין כמה שמחה זה גורם בשמים. אשריכם שזכיתם ותזכו בעזר השם לרוב נחת ובריאות ושמחה לאריכות ימים ושנים ורוב נחת מכל יוצאי חלציכם וכל הישועות שכל אחד צריך לפי מה שאתם לא יודעים שאתם צריכים, אבל הקב"ה כן יודע והקב"ה ימלא כל משאלות ליבכם , תידונו לטובה זכותכם גדולה ותהיה זכות".

לחצו כאן עבור תרומה חשובה מאין כמותה>>

הרב שמעון גלאי עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד