י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פונה במהלך כנס פוליטי

שיפור במצבו של הח"כ לשעבר: "מרגיש טוב"

לאחר שפונה אמש לבית החולים באירוע 'הרמת כוסית" של מפלגת 'הבית היהודי' אחרי שלא חש בטוב - חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב מעדכן שהוא מרגיש הרבה יותר טוב. הוא עדכן: "מקווה להשתחרר מבית החולים"

שיפור במצבו של הח"כ לשעבר: "מרגיש טוב"
מוטי יוגב צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחרי שפונה לבית החולים לאחר שלא חש בטוב במהלך כנס פוליטי בו נטל חלק, היום (חמישי) חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב מעדכן כי הוא מרגיש יותר טוב ומקווה להשתחרר בקרוב מבית החולים לביתו.

יוגב, מבכירי 'הבית היהודי' שהיה בעבר חבר כנסת מטעמה, השתתף אתמול בכנס "הרמת כוסית" של המפלגה לקראת ראש השנה. במהלך הכנס, הוא חש ברע ופונה לבית החולים להמשך טיפול לאחר שחובשי מד"א הגיעו למקום.

"ברוך השם מרגיש כעת טוב. עוד כמה בדיקות ומקווה להשתחרר מבית החולים", עדכן יוגב ואיחל: "רפואה שלמה לכל ישראל. שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה".

בתוך כך, הכנס של 'הבית היהודי' מגיע לאחר שבבחירות האחרונות המפלגה לא נכנסו לתוך החיבור עם 'הציונות הדתית', 'עוצמה יהודית' ו'נעם' ותמכו ב'ימינה' של בנט. בתמורה לתמיכתם, הובטח להם תפקיד שר.

התפקיד שהוצע להם בזמן המגעים להקמת ממשלת השינוי הוא תיק ההתיישבות. במפלגה התלבטו אם לקחת אותו, שכן הוא יכול להחזיר אותם למרכז העניינים במגזר, אך נכון לעכשיו הם לא מינו איש מטעמם והתיק מוחזק בידי ראש הממשלה.

מוטי יוגב הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד