ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"אני מוטרד מאוד"

סמוטריץ' מזהיר: תהליך מדיני, "מאחורי הגב"

לאחר שטען שרוב הכסף לרשות הפלסטינית הולך למשפחות מחבלים, יו"ר 'הציונות הדתית' אמר בהצהרה לתקשורת כי הוא בטוח שיש תהליך מדיני עם הפלסטינים: "כל הסימנים חושפים תמונה שאיננה ניתנת לפרשנות" | הוא קרא לחברי הקואליציה לפרוש ממנה

סמוטריץ' מזהיר: תהליך מדיני, "מאחורי הגב"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' טען היום (חמישי) בהצהרה לתקשורת, שישראל נמצאת בתהליך מדיני מול הפלסטינים - באופן מוסתר מאזרחי ישראל.

למרות ההצהרות של הפלג הימני בקואליציה, סמוטריץ' טוען שמתנהל "מאחורי הגב" באופן איטי תהליך מדיני עם הפלסטינים. הוא קורא לכל אחד מחברי הקואליציה לפרוש ממנה לפני, שלטענתו, יהיה מאוחר.

"אני עומד לפניכם היום מוטרד. מוטרד מאוד", פתח בהצהרתו. "כל הסימנים שאותם אציג בפניכם ברגעים הקרובים חושפים תמונה ברורה שאיננה ניתנת לפרשנות. כמי שהיה חבר הקבינט המדיני בטחוני אני מבין היטב את משמעותם של הדברים".

יו"ר 'הציונות הדתית' טען: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של תהליך מדיני. בהסתרה, ומאחורי הגב של אזרחי ישראל, הותנע מיד עם הקמת הממשלה הזו תהליך מדיני מסוכן שמחזיר אותנו לימי אוסלו", הוסיף יו"ר 'הציונות הדתית'.

הוא מנה את פגישת גנץ-אבו מאזן, העברת הכספים לרש"פ, שלטענתו, ילכו לטרור, הדיווחים על פסגה מדינית, שיקום עזה ועוד: 'לא ניתוח ולא פרשנות. רק עובדות. אנחנו צריכים רק להתבונן עליהן כמכלול כדי להבין את משמעותן".

"אם זה נראה כמו תהליך מדיני, והולך כמו תהליך מדיני, ומריח כמו תהליך מדיני - זה תהליך מדיני", הצהיר סמוטריץ', "זה קורה לאט, בהסתרה, ובצורה מדורגת כדי שלא נשים לב ולא נתקומם. אבל אם לא נתעורר בזמן אנחנו עלולים להתעורר חלילה כשזה כבר יהיה מאוחר מידי. והזמן הוא עכשיו".

"כל אחד מהקואליציה חייב לדעת שהכל תלוי בו. אם יהיה תהליך מדיני, אם תהיה כניעה לחמאס, אם תהיה נסיגה ביוש. - הכל תלוי באדם אחד מהקואליציה תעצרו את זה עכשיו!", קרא לסיום לחברי הקואליציה.

בצלאל סמוטריץ' תהליך מדיני הסכם אוסלו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד