י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משאירים שם ורואים ישועות

דריכות שיא: הערב יתקיים מעמד התפילה המסוגל בציון ר' חנינא בן דוסא

דריכות לקראת המעמד המסוגל לקראת יום הדין שיתקיים הלילה בציונו של התנא רבי חנינא בן דוסא בשידור חי • זו ההזדמנות האחרונה להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה ולזכות לישועות לקראת יום הדין • משאירים שם ורואים ישועות

דריכות שיא: הערב יתקיים מעמד התפילה המסוגל בציון ר' חנינא בן דוסא
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: יח"צ

כל יום מימות השבוע האחרון של השנה מסוגל לתקן את אותו היום בשנה כולה, כך מובא בספרים הק', ועל כן קיימת ציפייה דרוכה בקרב רבבות עם ישראל לקראת המעמד המיוחד שיתקיים הלילה, ליל שישי האחרון של השנה במערת קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א.

 הלילה, יעמדו בפעם האחרונה לשנת תשפ"א, מניין אברכים יראי שמים ועמלי תורה, כדי לקיים את הסגולה המופלאה והבדוקה שמחוללת ישועות למעלה מדרך הטבע, במערת קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א בכפר עראבה שבגליל. המעמד יועבר בשידור חי בלינק המצורף, וניתן אף להאזין לו ברדיו קול חי.

עד כה פנו אלפים למוקד של ארגון "חנינא בני" שמקיים את הסגולה עבור אלפי הפונים. בליל שישי הקרוב, זו ההזדמנות האחרונה להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה ולזכות לישועות לקראת יום הדין.

יודגש כי מאחר והכניסה לכפר הינה בחזקת סכנה ויש צורך בתיאום מראש ובליווי צמוד, אין להגיע למקום, ללא ליווי ותיאום בטחוני, וכי מניין האברכים המגיעים למקום בתיאום ותחת אבטחה כבדה ושמירה הדוקה, מקיימים את הסגולה שזמנה בליל שישי בחצות הלילה שאז מזכירים לישועות את שמות התורמים קי''ט מעות כמניין 'חנינא' עבור צורכי השבת לעמלי תורה בשבת קודש.

את הישועות שהם למעלה מדרך הטבע זכו וראו בחורים שחצו את גיל ארבעים וטרם זכו להקים בית נאמן בישראל. כאשר קיימו עבורם את הסגולה המיוחדת, הם טרחו להתקשר ולספר בהתרגשות שבחלוף שבועות בודדים לאחר קיום הסגולה, זכו לבוא בברית האירוסין, והם מבקשים להפיץ את סיפורם האישי על כך שזכו לראות בישועה שלמעלה מדרך הטבע.

הסגולה נעשית בהתאם לכללים ולהוראות שמסר הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א ובזמן קיום הסגולה יש למי שמתפללים עבורו, להתפלל באותה שעה אף הוא בביתו, ידליק נר ויעשה כפי ההנחיות המופיעות במכתבו של הגרמ"ש אדלשטיין. חשוב לזכור שהתנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא חי כל חייו בניסים מעל לדרך הטבע, לכן מערת קברו היא מקום המסוגל לעורר את הניסים ולכן צריך לקיים את הסגולה ממש כפי ההוראות כדי לעורר את הניסים שיהיו מעל לדרך הטבע.
 
השאירו שם ותראו ישועות>>

הרב מרדכי אדלשטיין ליל שישי סגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד