י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זכויות אמיתיות

השטר הנדיר "מובטחים לחיים" זמין לעוד מספר ימים בלבד

שבועות לראש השנה וב'קופת העיר' יוצאים בהתרמה מיוחדת בעבור אותה קרן שמסייעת להמוני חולים רגע לפני שהרופאים מרימים ידיים, רגע לפני שנחרץ דינם למוות חלילה. בשל חשיבות הקרן יצא מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בשטר מיוחד "מובטחים לחיים" שכשמו כן הוא • את השטר הזה אסור לכם לפספס

השטר הנדיר "מובטחים לחיים" זמין לעוד מספר ימים בלבד
שטר השותפות צילום: יח"צ

ימי הרחמים והסליחות בשיאם, בעוד זמן לא ארוך יום הרת עולם – יום ראש השנה יפרוס את כנפיו על בית ישראל, המונים ייגשו בחרדת קודש לבתי הכנסיות וישפכו את נפשם בפני בורא עולם שיגזור להם שנה טובה, שייתן להם מאוצרות מתן חינם, ובעיקר שיעריף עליהם שפע עד בלי די.

לחצו כאן כדי לזכות בשטר>>

שנת קורונה קשה ואכזרית עברה על העולם כולו, רבים הלכו לעולמם לאחר ייסורים ממושכים, לאחר שהם נאבקו על כל נשימה ונשימה, ולא רק קורונה, מקרים רבים וטרגיים במיוחד אירעו במהלך השנה החולפת, החל מאברך צעיר בימים שנפטר לאחר מחלה קשה ועד הילדה הקטנה שנדרסה למוות ברחוב השכונה החרדית.

הלבבות הולמים, בעוד רגע מגיע יום הדין, יום בו באי עולם עוברים לפניו יתברך כבני מרון, כולם מחפשים עוד זכות, עוד סניגור בכדי לזכות בדין, בכדי לזכות לשנת בריאות, ונדמה כי טרם היה כדבר הזה, שטר ברור וחתום בידיו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א – שטר 'מובטחים לחיים'.

השטר הנדיר וחסר התקדים בהיקפו מגיע לאור הקמת הקרן המיוחד ב'קופת העיר' קרן "מובטחים לחיים", בקרן המיוחד קופת העיר מעניקה סיוע מהיר לחולים רבים אשר נמצאים כפסע בינם לבין המוות, חולים כאלה שהרופאים כבר כמעט מרימים ידיים, כאלה שהמשפחה כבר עומדת סביב למיטתם וסופקת את ידיהם בייאוש ומורידה דמעות כמים.

במקרים רבים, התברר לקופת העיר, כי ניתן עוד להציל חיים אם רק היה את היכולת הכלכלית, בדיוק בגלל זה הקימו ב'קופת העיר' את הקרן המיוחדת שתהיה שם ברגעים הכי קריטיים של אנשים, ברגעים הללו שכמעט נחרץ דינם למוות חלילה, אבל אז מגיעה 'קופת העיר' ובסיוע כספי מהיר זוכים החולים לטיפול אחר, יקר יותר, מציל חיים יותר.

אנשים רבים חזרו לחיים בעקבות הקרן המיוחדת הזו, אנשים רבים חבים את חייהם ל'קופת העיר', אבל כל הסיוע הזה נמצא בסכנה, כעת ב'קופת העיר' יוצאים בהתרמה מיוחדת למען הקרן הזו, בכדי שהם, בסיוע שלנו יוכלו לעזור ולהציל עוד רבבות נפשות, שיוכלו לסייע ולהציל עוד חולים רבים הנמצאים כבר עם רגל אחת בעולם הבא.

שטר כזה אסור לכם לפספס, שטר כזה שגוזר לכם חיים אתם חייבים שיהיה ברשותכם, כי עם השטר הזה זה הכרטיס כניסה שלכם ליום הדין, זה כרטיס ההמלצה שלכם בפני בורא עולם לזכות לשנת חיים טובים, לשנת בריאת שלמה. והרי זה לא משהו של מה בכך, די להביט בכל אותם משפחות שנשברו במהלך השנה החולפת ולהבין עד כמה אנו זקוקים לרחמי שמים בכדי לזכות לשנה של חיים טובים.

כעת זה הרגע שלנו, הרגע שבו אנו חייבים לזכות בשטר ההיסטורי הזה, שטר שגוזר לנו חיים לשנה הקרובה, שטר שכשמו כן הוא, שטר "מובטחים לחיים", אנחנו חייבים לעזור לכל אותם משפחות שנמצאות על סף ייאוש, רגע לפני שהרופאים מרימים ידיים, אנחנו חייבים להיות שם לצדם, ובסופו של יום זו הזכות שלנו, זוהי הישועה שלנו, להיות – "מובטחים לחיים".

לחצו כאן כדי לזכות בשטר>>

שטר הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד