י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"זה נראה רע במצלמות"

צפו: העימות המביך בין טיבי ליו"ר הכנסת

בסיום הדיון על תקציב המדינה ולקראת ההצבעה עליו, דרש יו"ר הכנסת מיקי לוי מסגנו ח"כ אחמד טיבי להתפנות כדי לאפשר לו לשוב ולנהל את ההצבעה, אך טיבי סירב, ובסופו של דבר לוי המתין עד שטיבי ירד | טיבי לאחר מכן: "היתה אי הבנה קלה לגבי הצורה"

צפו: העימות המביך בין טיבי ליו"ר הכנסת
אחמד טיבי על כס יו"ר הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות מביך נקלט הערב (חמישי) במצלמות הכנסת, בין יו"ר הכנסת מיקי לוי, לבין סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי, שסירב לבקשתו של הראשון לפנות לו את מקומו, כיוון שהוא מעוניין לנהל בעצמו את ההצבעה הגורלית המתוחה על תקציב המדינה.

המקרה התרחש בה בעת ששר האוצר אביגדור ליברמן נאם מעל הדוכן והתעמת עם ח"כים באופוזיציה. יו"ר הכנסת מיקי לוי עלה אל הבימה וביקש מטיבי לפנות את מקומו כפי שנהוג. אלא שטיבי סירב ובין השניים התפתח עימות מילולי.

"אני יותר ותיק ממך, לא ארד", אמר טיבי ללוי שלחץ את ידו מתוך חביבות, אך טיבי המשיך בשלו: "למה אתה עושה לי את זה, זה לא בסדר, זה נראה רע במצלמות. אני לא רוצה לרדת, אני לא מסכים, כולם שומעים".

בסופו של דבר, לוי הסכים לחכות והמתין עד שחבר הכנסת מ'הרשימה המשותפת', יועצו לשעבר של יאסר ערפאת, יואיל בטובו לרדת ממושב יו"ר כנסת ישראל.

"‏התחלפנו אחרי כמה דקות בחיוך ובכיף. היתה אי הבנה קלה לגבי הצורה. מכבד את היו"ר לוי", הסביר טיבי לאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו.

אחמד טיבי מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד