י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עמית סגל חושף

הממשלה תיפול? לפיד לא בונה על הרוטציה

למרות שהתקציב כנראה יעבור, יו"ר 'יש עתיד' ובסביבתו נערכים לפירוק הממשלה עוד לפני מועד החילופים, כיוון שלדעתם הממשלה תתפרק לפני | עמית סגל: "כשהרוטציה תתקרב, הכנסת תכהן כבר זו השנה השלישית, הבחירות ייראו באופק"

הממשלה תיפול? לפיד לא בונה על הרוטציה
לפיד וגנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כשנתיים לפני שהוא אמור להיכנס לתפקיד ראש הממשלה, מתברר כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לא בונה על כך שהרוטציה תתממש והוא מתכונן לכך שהממשלה תיפול הרבה לפני כן. כך פרסם היום (שישי) עמית סגל ב'ידיעות אחרונות'.

"מתברר שגם בסביבתו של מי שאמור להיות ראש הממשלה ה-14 סקפטיים באשר לסיכויי הגעתו לתפקיד בכנסת הזו", כתב סגל, "מי ששוחח עם לפיד התרשם שהוא ערוך נפשית למצב שאת ראשות הממשלה יצטרך להשיג בבחירות נוספות, לא בהכרח באמצעות ההסכמים הקואליציוניים".

הוא סיפר: "ביש עתיד דווקא לא חושדים בבנט שיפר הסכם, אבל הם מתבוננים סביבם, בקואליציה, ומזהים יותר מדי גורמים ללא עניין מיוחד בהכתרת לפיד לראש ממשלת ישראל. למרב מיכאלי ולבני גנץ, למשל, אין אינטרס בקיבוע מעמדה של יש עתיד כמפלגת שלקטון ושל מנהיגה כראש המחנה.

"כשהרוטציה תתקרב, הכנסת תכהן כבר זו השנה השלישית, הבחירות ייראו באופק, הברגים שמהדקים את הקואליציה יתרופפו כפי שדרכם להתרופף".

עמית סגל יאיר לפיד רוטציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד