י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברקע התקיפה בסוריה

אחרי הפיצוצים, רסיסי טיל אותרו בדרום תל אביב

צה"ל אישר כי הטיל חצה מסוריה לישראל, אולם התפוצץ מעל הים. הבוקר גילו תושבים בתל אביב את חלקי הטיל בחצרות הבתים | חבלנים של המשטרה הוזעקו למקום ומטפלים בממצאים

אחרי הפיצוצים, רסיסי טיל אותרו בדרום תל אביב
רסיסי הטיל צילום: אינטליניוז בטלגרם

שעות אחרי שתושבי אזור גוש דן התעוררו לקולות הפיצוצים העזים, צה"ל מאשר כי טיל ששוגר מסוריה, חצה לשטח ישראל אולם התפוצץ מעל הים. בתוך כך, תושבים באזור דרום תל אביב גילו הבוקר בחצרות הבתים את חלקי הטיל ששוגר לישראל. לא ידוע על נזק או על נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר כי "טיל קרקע אוויר שוגר במהלך הלילה משטח סוריה לשטח ישראל. הטיל התפוצץ מעל הים, ולכן, על פי המדיניות, לא הופעלה התרעה" בנוסף, בצה"ל ציינו כי הבוקר איתרו תושבי המרכז מספר רסיסים של הטיל על הקרקע.


צילום: אנשי הדממה

"הרסיסים", הוסיף דובר צה"ל, "ייאספו על ידי משטרת ישראל. אנו מודים לתושבים על עירנותם, ומבקשים להימנע מלגעת בחלקים אלו".

כפי שדווח הלילה (בין חמישי לשישי) על ידי כלי תקשורת בסוריה, מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מספר יעדים באזור דמשק, בירת המדינה. מדובר, ככל הנראה, בניסיון פגיעה במשלוחי נשק ובמחסנים המשמשים את אנשי משמרות המהפכה בסוריה, כחלק מהניסיון למנוע התבססות איראנית באזור.

בד בבד, תושבים רבים באזור מרכז הארץ ואף מדרום לגוש דן דיווחו על שמיעת פיצוצים עזים. הפיצוצים החריגים עוררו בהלה רבה. הפיצוצים נשמעו מעט אחרי השעה 01:30 לאחר חצות, בדיוק בזמן הדיווחים על התקיפה שיוחסה לישראל בסוריה.

לפי הערכות, ירי נ"מ (נגד מטוסים) שביצע הצבא הסורי, חצה לשטח ישראל, אולם נפל בים, מה שגרם לפיצוצים העזים במרכז. לא דווח על נזק או על נפגעים.

 

שיגור סוריה תל אביב רסיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד