י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תלאות בדרך לרבי

שוב התנכלות: קבוצת חרדים נתקלה ביחס מחפיר בדרך לאומן

ל'בחדרי חרדים' נודע על קבוצה של צעירים חרדים שנתקלה ביחס מחפיר בהגיעם לשדה התעופה ברגמו שבאיטליה, תחנה בדרך לציון הנכסף באומן. לפי העדויות, עובדי המקום גילו כלפיהם חוסר סבלנות וגרמו לכך שהצעירים הפסידו את הטיסה | את השבת העבירו הצעירים בבית חב"ד

שוב התנכלות: קבוצת חרדים נתקלה ביחס מחפיר בדרך לאומן
שדה התעופה של ברגמו איטליה צילום: באדיבות המצלם

קבוצה של כ-15 בחורים חרדים שעשתה דרכה משדה התעופה ברגמו שבאיטליה, השדה ממוקם 50 קילומטרים ממילאנו, נתקלה ביחס מזלזל ומחפיר מצד אנשי שדה התעופה. לטענת הבחורים, החברה דרשה מהם כסף עבור התיקים והמזוודות, הם ניסו לשלם בדולרים אך בשדה התעופה התעקשו לקבל רק יורו וכאן המצב הסתבך.

הבחורים רצו לתת כרטיס אשראי שיכל היה לפטור את הבעיה, אך הדיילים החליטו לא להמתין להם, והם הורדו מהמטוס חזרה לשדה התעופה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד הנוסעים ביקש לשלם על התיקים של הילדים שלו, אך הדיילים לא הסכימו להמתין לו, והוא נשאר בשדה עם ילדיו.

הבחורים מנסים לשכנע את אנשי שדה התעופה לאפשר להם לעלות לטיסה

ל'בחדרי חרדים' נודע על נוסע חרדי נוסף שהורד מהמטוס בשדה תעופה ברגמו, לאחר שהחליף מקום עם מישהו אחר. הדיילים לא הסכימו לוותר לו, גם לאחר ששב למקומו המקורי וטען כי לא ידע שאסור להחליף מקום.

לאחר כל הסאגה, הבחורים מצאו כרטיסים ברגע אחרון בשדה התעופה במילאנו, שם התייחסו אליהם לטענתם כמו אל נוסעים רגילים. הם עלו לטיסה לקייב אוקראינה, אך בשל כניסת השבת בפתח, הם שהו במהלך השבת בבית חב"ד, כדי לא להגיע למצב של חלילה חילול שבת. התוכנית היא כי הערב, מוצאי שבת, הם יצאו לכיוון אומן.

אומן איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד