י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקורת קשה על הממשלה

אביו של הלוחם קורא לבנט להתפטר: "צריך לקחת אחריות"

במהלך השבעה לחייל בראל הי"ד, קורא אביו לראש הממשלה בנט להתפטר מתפקידו יחד עם בכירים נוספים בצה"ל | הוא התייחס לממצאי התחקיר: "הם לא הסיקו מסקנות אישיות שהיו אמורות לעלות"

אביו של הלוחם קורא לבנט להתפטר: "צריך לקחת אחריות"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אביו של לוחם מג"ב סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנהרג מירי בגבול עזה, יוסי, קרא אתמול (שישי) לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר מתפקידו עקב האירוע שהוביל לפציעתו הקשה ופטירתו של בנו.

האב טען ב'כאן 11' שבנט ובכירים בצה"ל צריכים לקחת אחריות ולהתפטר: "בנט נותן את הפקודות. הוא צריך לקחת אחריות יחד עם כל הראשים – שיפשטו את המדים. גם הרמטכ"ל אשם, למה הוא לא מבצע את מה שהיה צריך לבצע?".

"אני מעריך את הערבים מאוד, אבל את ההחלטות הסופיות הם לא יכולים לקבל", התייחס יוסי להרכב הממשלה הנוכחי, שמנע לטענתו קבלת החלטות נכונות באירוע. "מי שישב בראש לא נתן את ההחלטות הנכונות".

הוא התייחס לממצאי תחקיר האירוע שבו נפצע קשה בנו: "הם לא הסיקו מסקנות אישיות שהיו אמורות לעלות. ציפיתי שיקבלו אחריות. כל אלה שאמרו 'לא יכולנו לירות, היו שם ילדים', על חשבון מי זה נופל? על הילדים האלה".

"אין לבנט אומץ לבוא לכאן, הייתי רוצה שהוא יבוא. הוא היה צריך לומר: תפעלו בנחישות, מי שמתקרב לגבול - גמור. אין ברירה", סיכם.

בראל שמואלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד