י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תזכו להישמר ולהינצל"

המסר של הרבי מבעלזא לרב הקהילה שסגרו בה את בתי הכנסת

הקורונה באוסטרליה: קהילת 'עדת ישראל' במלבורן מתמודדת עם סגירת בתי הכנסת גם השנה והרבי מבעלזא שלח מכתב לרב הקהילה בו הוא מחזק אותו על הזמן הקשה ומברכו שיתקבלו כל התפילות ויתחזקו במידת האחדות

המסר של הרבי מבעלזא לרב הקהילה שסגרו בה את בתי הכנסת
הרבי מבעלזא צילום: אנשיל בעק

האדמו"ר מבעלזא שלח בערב השנה החדשה מכתב לרב קהילת 'עדת ישראל' במלבורן אוסטרליה הגאון רבי שלמה הכהן קאהן ובו הוא מחזק אותו על המצב שיש במדינה שבו בתי הכנסת סגורים ואין באפשרותם להתפלל בחגים ביחד. 

את מכתבו פותח הרבי: "שלו' וברכה למע"כ ידידנו הרב הגאון החסיד המפו', צמ"ס, מעוד ומגדל, חו"פ, כש"ת מוהר"ר שלמה קאהן שליט"א, אבד"ק עדת ישראל מלבורן יצ"ו, וכל בני קהלא קדישא הדין".

"הנני בזה במענה למכתבו ע"ד המצב אצלכם ששערי המדינה נעולים וכן אין לפתוח שערי ביהמ"ד לרווחה דייקא בימים שבהם מרבים בני ישראל לברוח לבתי כנסיות ובתי מדרשות כדי להרבות זכויות ולהוסיף קול תפילה וקול תורה ולהמליך את הבורא ית"ש ברוב עם בהתחדש הבריאה עלינו ועל כל היקום לטובה ולברכה".

"ואני תפלה שתזכו להישמר ולהינצל מכל צו"צ נגע ומחלה, ולהתפלל בביהמ"ד מתוך הרה"ד ברוב עם, ושיתקבלו תפילותיכם ותקיעותיכם ברו"ר בתוך תפלות כל ישראל, ותזכו כולכם לכוח"ט ושטו"מ, ולכט"ס".

הרבי מבעלזא מסיים את מכתבו וכותב להתחזק: "והנה מה טוב ומה נעים שכל או"א יחזק את עצמו במידת האחדות, להרבות שלום בין איש לרעהו באהבה ואחוה ורעות באמת ובלבב שלם, להיות כולם לאחדים כאיש אחד בלב אחד, איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק חזק ונתחזק, ובוודאי גדול כוח האחדות מכוח הרבים לעשות שורש למעלה ופרי למטה, להמטיר עליכם שפע ברכה והצלחה ברוחניות ובגשמיות, בחיי אריכי ובני ברוכי ומזוני רויחי, אנס"ו".

הרבי מבעלזא אוסטרליה הרב שלמה הכהן קאהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד