י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הולך בד"כ לבית הכנסת"

חשש שנסע לאומן: נתן יצא מביתו ביום שישי - ולא שב

המשטרה עורכת חיפושים נרחבים אחר צעיר, בן למשפחה חרדית מחולון, שיצא מביתו בשעות הבוקר של יום שישי ולא חזר עד לרגעים אלו | אחיו קרא לסייע בחיפושים: "עכשיו זה בהול, הוא הולך בדך כלל לבית כנסת להתפלל בבוקר, ואז חוזר"

חשש שנסע לאומן: נתן יצא מביתו ביום שישי - ולא שב
נתן מנחמוב צילום: דוברות המשטרה

נתן מנחמוב בן ה-24, יצא אתמול בבוקר (שישי) מביתו שבחולון אך מאז אבדו עקבותיו. כעת, המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים ומבקשת את עזרת הציבור באיתורו. בני משפחתו קראו גם הם ברשתות החברתיות לסייע בחיפושים.

אחת האפשרויות שעלו היא כי נתן נסע לאומן לקראת ראש השנה מבלי לעדכן את משפחתו. לפי הודעת המשטרה, נתן מנחמוב נראה לאחרונה אתמול, 3.9.21 בשעה 08:00 ברחוב המעפילים בחולון ומאז אבדו עקבותיו.

תיאורו, כפי שפרסמה הממשטרה: גובה 1.80 מ', מבנה גוף רזה, שיער קצר כהה. עיניים חומות. זקן קצר. לבוש: מכנסיים שחורים, חולצה מכופתרת בצבע לבן. חבש כיפה שחורה.

מהמשטרה נמסר: "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת מרחב איילון בטלפון 03-5555222/6"

בפוסט שפרסם אחיו של נתן בחשבון הפייסבוק שלו, הוא ביקש מתושבי בם ים וחולון לסייע בחיפושים. "בחיים לא היתי צריך עזרה או חיפשתי עזרה ממישהו אבל עכשיו זה בהול", כתב האח. "אחי יצא הבוקר מבית ועדיין לא חזר ולא עונה לטלפונים והודעות".

הוא הוסיף כי אחיו "הולך בדך כלל לבית כנסת להתפלל בבוקר, ואז חוזר. מה שקרה, שהוא לא יצא לבית כנסת. אודה לשיתופים אם מישהו ראה או שמע, שנקבל קצה חוט".

נעדר חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד