י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנכ"לית מכבי קיימה את סיור העבודה הראשון במרכז הרפואי הגדול בבני ברק

מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון-לוי שנכנסה לתפקידה לאחרונה, קיימה את הסיור הפותח שלה במרכז הרפואי הגדול של מכבי שירותי בריאות בבני ברק

מנכ"לית מכבי קיימה את סיור העבודה הראשון במרכז הרפואי הגדול בבני ברק
קופ"ח מכבי צילום: Miriam Alster/Flash90

מנכ"לית מכבי שנכנסה לתפקידה לאחרונה, ערכה את סיור העבודה הפותח שלה בעיר בני ברק. הסיור, אותו ערכו הנהלת המחוז והנהלת מרחב בני ברק, התקיים במבנה המרכז הרפואי הגדול והמתקדם של מכבי בבני ברק בהשתתפות מנהל מרחב בני ברק, ברוך שטרן, המנהל הרפואי ד"ר אור פרידמן  והסגנים ר' יוסף בינדר, גב' פייגי מרנשטיין, טלי גפן מנהלת התפעול המחוזית ואורלי גרינפלד רופאה מחוזית. במהלך הסיור הציגו המשתתפים את המחלקות השונות, את הפעילות המתקיימת במקום, את מכלול השירותים הניתנים במרכז הרפואי, וכמובן את מתחם החיסונים המרווח והמתקדם.

המנכ"לית התרשמה מהיקף השירותים המוענקים לחברי מכבי במרכז הרפואי הגדול, ואף הביעה את נכונותה להעמיק את הקשר עם החברים על מנת לתת להם את השירות המיטבי והמקצועי בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של מכבי. היא הוסיפה וציינה כי בבני ברק 50% מתושבי העיר הינם חברי מכבי, וכי על פי הסקרים שבידי מכבי שיעורי שביעות הרצון בקרב התושבים גבוהים מאד ומעידים על השירות האיכותי שניתן לחברים.

במהלך הסיור נחשפה המנכ"לית החדשה גם למתחם החיסונים המרווח שהוקם כדי לתת מענה לתושבים חברי מכבי בקבלת החיסונים. מתחם החיסונים מאפשר לקבוצות היעד לקבל את מנות החיסון הדרושות בזמינות מרבית ובנגישות גבוהה, וזאת בנוסף על הנוחות במקום החדשני והמרווח. מתחם החיסונים הייעודי נפתח מיד עם תחילת מבצע החיסונים הלאומי, בו חברי מכבי תושבי בני ברק התחסנו נגד נגיף הקורונה בהיקפים משמעותיים לאורך כל התקופה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לאחר הסיור ציינה גב' סיגל דדון-לוי כי התרשמה מאד מרמת השירות הניתנת לחברים, ואף שיבחה את פעילותו של מנהל המרחב. "התרשמתי עמוקות מאיכות והיקף השירותים הניתנים בבני ברק, ואין ספק שזו תוצאה של ניהול נכון ומקצועי הניכר בכל דבר. המרכז הרפואי בבני ברק משקף יכולת מרשימה ומעטפת שירותי בריאות רחבה המהווים נדבך חשוב בעליית שיעורי שביעות הרצון של החברים, ואני רוצה להודות לר' ברוך שטרן, סגני מנהלי המרחב, הצוותים הרפואיים וכל מי שעוסקים בשירותי הבריאות של מכבי. מאחלת לכולם שנה בריאה ומבורכת שתביא עמה פעילות ברוכה ועשייה ענפה לטובת חברי מכבי תושבי העיר".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מודה למנכ"לית גב' סיגל דדון-לוי על הסיור החשוב. פתיחת סיורי העבודה בבני ברק מעידה על החשיבות הרבה שהיא רואה בעשייה של מכבי בעיר בני ברק. זו בשורה חשובה לתושבים וכמובן לנו, אנשי מכבי, הרואים בכך דבר מבורך וחיוני להעמקת הקשר עם הקהילה".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד