כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אלקטרה מציגה: טכנולוגיית טיהור אוויר מחיידקים ווירוסים

המערכת הייעודית למזגני אלקטרה מתחברת אינטגרלית ליחידת המיזוג ומשפרת את איכות האוויר בחלל הממוזג עם יעילות של 99.9% בטיהור האוויר מחיידקים ווירוסים

אלקטרה מציגה: טכנולוגיית טיהור אוויר מחיידקים ווירוסים
מערכת טיהור צילום: יח"צ

אלקטרה מיזוג אוויר מציגה את "ELECTRA UV-C" מערכת ייעודית למזגני אלקטרה המבוססת על טכנולוגיית UV-C המתקדמת והבטוחה בעולם עם יעילות של 99.9% בטיהור האוויר מחיידקים ווירוסים. המערכת מתחברת אינטגרלית ליחידת המיזוג ומשפרת את איכות האוויר בחלל הממוזג.

טכנולוגית C-UV עושה שימוש בקרינה אולטרה-סגולה לצורך קטילת חיידקים. הטכנולוגיה מוכחת מזה שנים ארוכות בטיהור מים, חדרי ניתוח, אריזות מזון, מיזוג אוויר ועוד. השימוש במנורת UV-C פוגע בוירוסים, חיידקים, בקטריות ומיקרו אורגניזמים נוספים ומנטרלת את יכולת ההתרבות שלהם.

"ELECTRA UV-C" המותאמת לתקן אירופי ומומלצת ע"י איגוד מהנדסי מיזוג האוויר האמריקאי, נמצאה יעילה בהפחתת תחלואה במסעדות, חנויות, חדרי כושר, מרכזים מסחריים, בבתי חולים ומרפאות ואף מאושרת ע"י משרד הבריאות בישראל להתקנה ביחידות טיפול באוויר. המערכת קלה להתקנה מפחיתה את עלויות התחזוקה ומשיגה חיסכון באנרגיה לאורך זמן.

מאלקטרה נמסר: "אחד המאפיינים הבולטים בתקופת הקורונה הוא עליה במשך הזמן שבו אנשים נמצאים בבית. השהייה המתמשכת בחללים סגורים מדגישה את החשיבות של איכות האוויר אותו אנחנו נושמים. התקנת מערכת "ELECTRA UV-C" במזגנים שלנו מעניקה ללקוחותינו את הפתרון האולטימטיבי ומאפשרת שליטה על הטמפרטורה יחד עם טיהור האוויר בחלל הממוזג".

אלקטרה טיהור אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד