י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הדפנו לחצים"

ראש הממשלה בנט מגבה את מפקדי צה"ל ומזהיר מסגר בסוכות

בפתח ישיבת הממשלה הדגיש ראש הממשלה בנט כי הוא מגבה את מפקדי צה"ל וחייליו בעקבות הביקורת הקשה לאחר מותו של החייל בראל שמואלי הי"ד. בהמשך הציג בנט את ההימנעות מסגר בראש השנה כהישג, אך הזהיר משאננות ומסגר אפשרי בסוכות ובשמחת תורה

ראש הממשלה בנט מגבה את מפקדי צה"ל ומזהיר מסגר בסוכות
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) ראש הממשלה נפתלי בנט הדגיש כי הוא מגבה את מפקדי צה"ל בצל הביקורת הקשה בעקבות מותו של החייל בראל שמואלי הי"ד.

"אני רוצה לשלוח מכאן מסר ברור ללובשי המדים ולאזרחי ישראל כולם: אני מגבה את מפקדי צה"ל וחייליו באופן מוחלט", אמר בנט והדגיש כי "צה"ל שומר עלינו כל ימות השנה, תפקידנו הוא לשמור על צה"ל".

ראש הממשלה בנט הזכיר על הדרך את עברו הצבאי: "כמי שמכיר את שדה קרב ופיקד על חיילים, וכמי שאיבד את הטוב שבחבריו, אני יודע שכשמקבלים החלטות באירועים מבצעיים – יש גם שגיאות, ולפעמים הן כואבות וקשות. ככה זה כשנלחמים באויב, וצריך לגבות את החיילים והמפקדים, במיוחד כשיש שגיאות".

עוד אמר ראש הממשלה כי "יש מי שמנסים להשתמש בצה"ל ככלי שרת לקידום מטרות פוליטיות ציניות. זה פוגע בכושר העמידה שלנו וזה דבר לא ראוי. תפסיקו את זה. קרבות רבים עוד לפנינו, לצערי, ועל צה"ל צריך לשמור, כדי שישמור על כולנו".

בהמשך ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנט למצב התחלואה והתגאה בכך שממשלתו הצליחה לבלום את הסגר בראש השנה, אך יחד עם זאת הזכיר כי עדיין מרחפת סכנה מעל חג סוכות. "הדפנו לחצים, ומנענו סגר בראש השנה. תמשיכו לקיים את ההנחיות כדי שגם בסוכות ובשמחת תורה נישאר פתוחים".

נפתלי בנט קורונה בראל שמואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד