י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סטייל חסידי

פאר היצירה החסידית: בעקיטשעס מודל 2022 הגיעו לישראל

בעקיטשעס פרחוניים מהמותג GB מודל 2022, הגיעו לטרקלין ההלבשה בישראל • הדוגמאות החדשות נבחרו על ידי מעצב הבית של המותג האמריקאי - איטלקי ג'ורג'יו בטלמני

פאר היצירה החסידית: בעקיטשעס מודל 2022 הגיעו לישראל
G&G צילום: יח"צ

מכלית ענק של משלוח עם מגוון רחב ביותר עם עשרות דוגמאות עדכניות וחדשניות של בעקיטשעס פרחוניים מהמותג GB מודל 2022, הגיעה לטרקלין ההלבשה בישראל. לפי דיווחי הנהלת רשת ההלבשה החסידית G&G ו-GB, הגיעו אלפי פריטים של בעקיטשעס וחליפות, במנעד רחב של מידות וסגנונות.

דגמי הבעקיטשעס והדוגמאות החדשות נבחרו על ידי מעצב הבית של המותג האמריקאי - איטלקי ג'ורג'יו בטלמני, יחד עם בעלי הרשת בארץ ובארה"ב, לאחר קבוצות מיקוד שנערכו בארה"ב ובישראל בהשתתפות עשרות אברכים צעירים ובחורי ישיבות.

הדוגמאות שנבחרו הן במבחר ענק של סגנונות שונים, המבטאות את פאר היצירה החסידית המלכותית ואלה תהפוכנה להוביל ולהכתיב גם את הדוגמאות של האופנה החסידית לשנים הבאות.

הדוגמאות החדשניות ביותר בעולם של הבעקיטשעס, הגיעו כעת לישראל ורק לאחר מכן ניתן יהיה להשיג אותן גם בחנויות הרשת ברחבי העולם החסידי, בארה"ב ובאירופה.

המותג GB הפך במרוצת השנים האחרונות להיות המבוקש ביותר בקרב הקהילות החסידיות בארה"ב, באירופה ובישראל, כאשר הוא מוביל את הסטייל החסידי של הבעקיטשעס והחליפות ברחבי העולם, בטאצ' הייחודי שלו ובטעם אנין ומלכותי המכבד ומפאר את הלובשים והמתהדרים בהם.

את דגמי השנה החדשה של הבעקיטשעס מבית היוצר של GB ניתן להשיג כעת בטרקלין ההלבשה החסידית המפוארת והחדשנית ביותר בעולם בכתובתו הישראלית, רח' יחזקאל 24, ירושלים. 

הלבשה חסידית בגדים לחג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד