כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מה מיוחד בטכנולוגיה של כסא ארגונומי לעבודה ממושכת?

במאמר זה ננסה לענות על שאלות חשובות ולאפשר לכם להנות מכיסא איכותי שיעניק לכם חווית ישיבה יוצאת דופן

מה מיוחד בטכנולוגיה של כסא ארגונומי לעבודה ממושכת?
כסא מיוחד צילום: יח"צ

אחת השאלות שרבים שואלים את עצמם, ואינם מצליחים להשיג תשובה הולמת היא מה מיוחד בטכנולוגיה של כיסא ארגונומי שכולם מדברים עליה במקומות העבודה. מאמר זה יענה על השאלה הזו ויעזור לכם לבחור את הכיסא הטוב והמתאים ביותר. קיימים מגוון רחב של כיסאות שבראשם עומד  הכיסא הארגונומי וכן רבים מכם מתלבטים אם לרכוש אותו. מותר לכם להתלבט, כי עלות כסא כזה היא יקרה, וכי באמת אינכם מצליחים להבין את היתרונות של הכיסא הזה על פני הכיסאות האחרים שאתם מכירים. מטרתו של מאמר זה לענות על שאלות אלו ולאפשר לכם להנות מכיסא איכותי,שיעניק לכם חווית ישיבה יוצאת דופן.

הכירו את המחקרים החדשים
על מנת לענות על שאלה זו, חשוב לציין את תרומתם של המחקרים האחרונים המתייחסים אל הישיבה שלכם על הכיסא, שכן מחקרים אלו משנים את התפיסה של הישיבה על הכיסא המשרד או בבית. המחקרים מראים כי הישיבה הנוקשה, וללא תנועה במשך שעות ארוכות מזיקה לגוף שלכם, לעומת ישיבה על כיסא אגרונומי היא ישיבה על כיסא שהוא מתאים את עצמו לתנועת הגוף, שומרת על בריאות הגוף. היצרנים של הכיסא ארגונומי ראו את המחקרים האלו, והתאימו במיוחד את הכיסא לתנועת הגוף בעזרת טכנולוגיה מתקדמת הייחודית לכיסא זה.

מה ההבדל בין כיסא משרד נפוץ לכיסא ארגונומי?
גם הכיסא המשרדי מתאים את עצמו לגוף שלכם, אך ישיבה ממושכת עליו נועלת את הברכיים וגורמת לגב להיות כפוף יותר ישיבה כזו גורמת נזק לגוף. הכיסא האגרונומי מטרתו שגם הישיבה הממושכת ביותר תהיה נוחה יותר.

נעים להכיר הטכנולוגיה של כיסא ארגונומי
כסא מחשב ארגונומי
מתאים את עצמו לגוף שלכם, בעוד שגם בכיסא רגיל אתם יכולים לזוז. הכיסא הארגונומי מטרתו להתאים את התנועה לגוף שלכם, ולא רק שהוא מתאים את התנועה, אלא הוא אף מעודד אותה. מחקרים רבים מראים כי אנשים היושבים על כיסא דינאמי זזים יותר מאנשים היושבים על כיסא משרדי רגיל. הייחוד של הטכנולוגיה של הכיסא הוא נמצא בבסיס של הכיסא.

מהם היתרונות של הכיסא הארגונומי?

לעובדה כי המחבר הנע נמצא בבסיס הכיסא ישנם יתרונות רבים:

המשמעות של התנועה הממושכת היא התאמה יותר טובה של התנועה שככל שהאדם יושב זמן רב יותר על הכיסא הארגונומי כך הכיסא מצליח להתאים את עצמו יותר אל האדם היושב עליו, וזוהי רק אחת הסיבות שהוא מושלם לישיבה ממושכת.

טכנולוגית המחבר הנע והקפיצים  שנמצאים בבסיס הכיסא גורמים לכך כי הגב מתיישר אוטומטית ולכן הכיסא אינו גורם לגב כפוף לאחר ישיבה ממושכת על הכיסא. הגב שלכם לא יהיה כפוף וכואב אלא לא תהיה בו כלל פגיעה.

בזכות המחבר הנע שנמצא בבסיס של הכיסא, האדם הזז באופן טבעי יכול להמשיך לזוז, שכן הכיסא אינו חוסם או מגביל את התנועה הטבעית הזו  אלא היא זוכה לעידוד ולכן כאשר האדם יושב מאמץ לעצמו תנועה בריאה יותר. בנוסף לכך זרימת הדם לאיברים היא טובה ובכך היא מעלה את המוטבציה לעבודה.

המטרה העיקרית של הכיסאות האלו לא לעצור את התנועה של האדם, שהוא מטבעו צריך תנועה הכיסאות הארגונומיים הייחודיים התלת ממדיים המיוצרים מהחומרים הטובים ביותר בגרמניה מעודדים את התנועה הזו ומצוינים במיוחד לישיבה ממושכת

הדרך הטובה ביותר לשבת ליד מחשב

קיים גם כיסא מחשב ארגונומי לישיבה במחשב בבית ללא כאבי גב

מתאים לסופרי סת"ם

גם סופרי סת"ם היושבים במשך שעות רבות זקוקים לכיסא לכותבי סת"ם.

כסאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד