י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קילל את ישראל

ישראלי הותקף קשות על ידי מהגר מבנגלדש

צעיר ישראלי הותקף על ידי מוכר בחנות מזכרות בעיר פיזה שבאיטליה. הצעיר הזדהה כישראלי והמוכר, מהגר מבנגלדש, החל לקלל את מדינת ישראל. הצעיר הישראלי רצה לעזוב את החנות והותקף

ישראלי הותקף קשות על ידי מהגר מבנגלדש
אלעד פורגש צילום: באדיבות המצלם

צעיר ישראלי הותקף קשות על רקע אנטישמי לאחר שסיפר למוכר בחנות פסלים כי הוא ישראלי, המוכר אמר לישראלי כי הוא מבנגלדש, הצעיר היהודי הגיב למוכר כי הוא יהודי מישראל, אז המוכר החל לקלל אותו והיכה אותו קשות לאחר שהישראלי החליט לא לקנות ממנו כלום.

אלעד פורגש, ישראלי שטייל בעיר פיזה באיטליה בשבוע שעבר, הסתובב בשוק המקומי וחיפש מזכרות מקומיות, הוא הגיע לשוק שם מצא פסלים יפים של מגדלי פיזה המפורסמים באיטליה, וניגש למוכר בחנות פסלים כדי לקנות פסלונים של המגדל.

אלעד מספר על השתלשלות האירועים: "עמדתי לקנות מדוכן מזכרות פסלי פיזה, התחלתי לדבר לדבר קצת עם המוכר כשהוא ארז לי אותם, הוא סיפר לי שהוא מבנגלדש, והתעניין מהיכן אני, ועניתי שאני מישראל, ואז הוא אמר לי שהוא שונא את ישראל ואת היהודים כי הם רוצחים, לא התרגשתי מזה, רק החזרתי לו את השקית עם הפסלים ואמרתי לו שאוותר על קניה ממנו, והסתובבתי, ואז הוא דפק לי את הפסלים בראש . למזלי היו תיירים שצילמו אותו והוא ברח מהמקום, משטרה ואמבולנס הגיעו ופינו אותי לבית החולים".

אלעד מספר כי יש לו שבר בערובת העין ובאף, והוא יזדקק לניתוח כשהוא יחזור לארץ. משטרת פיזה חוקרת את האירוע.

בנגלדש איטליה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד