י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יש לו סיכוי לא רע"

מי היורש? ההימור הפרוע של עמית סגל

למרות שכרגע אין סימנים לכך שנתניהו פורש מהחיים הפוליטיים, פרשן 'חדשות 12' התייחס למועמד שלדעתו יחליף לבסוף את יו"ר 'הליכוד' והסביר מדוע הוא מועדף על פני המתמודדים האחרים: "אני חושב שיש לו סיכוי לא רע" | על עצמו: "יש עכשיו גלגל נגדי שאומר שאני שופר של בנט"

מי היורש? ההימור הפרוע של עמית סגל
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הכרזות בכירי 'הליכוד' על התמודדותם על ראשות 'הליכוד' ביום שאחרי בנימין נתניהו, הפרשן הפוליטי עמית סגל שולף מועמד שדווקא לא הצהיר על התמודדותו, אך יכול בהחלט לטרוף את הקלפים ולרשת את ההנהגה.

עמית סגל התראיין לרדיו 'גלי ישראל' ונשאל לגבי ההתמודדות על ראשות מפלגת 'הליכוד' ביום שראשה הנוכחי יחליט שתם זמנו בפוליטיקה: "מי לדעתך מחליף את נתניהו אם הוא סיים באמת?".

"אתן כאן הימור פרוע שישמע מאד מוזר: גלעד ארדן. אני חושב שיש לו סיכוי לא רע", הדהים סגל והסביר, "לניר ברקת יש המון כסף אבל יש חשדנות לגבי הימניות שלו. ישראל כץ ויולי מתקשים להמריא, שוב, זהו הימור פרוע אבל אני חושב שכן", השיב.

נתניהו, בין ישראל כץ וגלעד ארדן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

השר לשעבר גלעד ארדן מכהן בימים אלה כשגריר ישראל באו"ם, תפקיד שאוסר עליו להיות מעורב פוליטית ולכן אינו יכול לצאת בהצהרה כזו או אחרת לגבי כוונותיו העתידיות, אך הוא מצליח עדיין להישאר דומיננטי גם מחוץ לגבולות ישראל ובית הנבחרים שלה. 

עוד אמר סגל בראיון: "בתי הקברות מלאים באנשים שאמרו שתם עידן נתניהו, אבל אני חושב שהאתגר שלו עכשיו קשה. כדי לחזור לשלטון זה לא רק לחכות בצד - צריך לעבוד. לדעתי עוד נעבור 2-3 מערכות בחירות עד שנבוא להכרעה בתיקי נתניהו".

באשר לביקורת כלפיו מעת לעת, אמר: "יש עכשיו גלגל נגדי שאומר שאני שופר של בנט… מאחורי כל זה מתחבאת התפיסה שאומרת: ׳לא יכול להיות שאנשים הם עם דעות פוליטיות עצמאיות…׳, בסדר… אז אמרו, זה מעליב בעיקר את האינטליגנציה שלי".

עמית סגל גלעד ארדן בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד