י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנסים לחזור?

דאעש תקף בעוצמה: 13 שוטרים נהרגו בחילופי אש

אחרי שארגון הטרור דאעש הובס לכאורה, הוא הוכיח היום כי יש לו עדיין מאמינים על אדמת עיראק. בפיגוע טרור שביצעו אנשיו נהרגו לפחות 13 שוטרים עיראקים בחילופי אש | הארגון לא נטל אחריות

דאעש תקף בעוצמה: 13 שוטרים נהרגו בחילופי אש
אילוסטרציה צילום: unsplash

13 שוטרים עיראקיים נהרגו בפיגוע שביצע היום (ראשון) ארגון הטרור המדינה האסלאמית - 'דאעש', סמוך למחסום משטרתי בצפון המדינה.

הפיגוע התרחש באזור אל-ראשאד בעיראק, כ-65 קילומטרים מדרום לקירקוק, מעט אחרי חצות בין שבת לראשון, כך אמר קצין בכיר במשטרה העיראקית.

"אנשי ארגון המדינה האיסלאמית פגעו במחסום משטרתי פדרלי", אמר הקצין, ששמו לא פורסם. "13 הרוגים ושלושה פצועים בקרב כוחות הביטחון", הוסיף. גורם רפואי שבסיסו בכירקוק אישר את הדיווח לסוכנות הידיעות AFP.

סוכנות הידיעות 'רויטרס' דיווחה כי התוקפים נלחמו עם השוטרים במשך שעתיים בחילופי אש כבדים. עוד דווח, כי החמושים השתמשו בפצצות בצד הדרך כדי למנוע מתגבורת משטרה להגיע למוצב, והרסו שלושה ניידות משטרה, כך אמרו גורמים במשטרה העיראקית ל'רויטרס'.

עד לשעה זו דאעש לא נטל אחריות. עיראק הצליחה בסיוע כוחות הקואליציה הבינלאומית להביס את דאעש, אך ספיחי הארגון עדיין מזנבים בכוחות המשטרה העיראקית, כוחות הקואליציה הבינלאומית בעיראק מונים כיום כ-3,500, מתוכם 2,500 חיילים אמריקאים.

ביום ראשון שעבר ביקר נשיא צרפת עמנואל מקרון בכורדיסטן העיראקית והביע דאגה מפני "התחדשות דאעש גם בעיראק וגם בסוריה". הוא גם אמר כי חיילים צרפתים שנפרסו בעיראק כחלק מהקואליציה הבינלאומית יישארו במדינה.

דאעש עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד