י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי ארבעה ימים

ריגש את המדינה: הפעוט הנעדר אותר בריא

אזרחי אוסטרליה עקבו בדאגה אחר היעלמותו של פעוט בן שלוש שנעדר מביתו מאז יום שישי. הוא אותר היום בריא ושלם בין שיחים, כשהוא רטוב ושרוט • צפו בתיעוד האווירי מהמסוק המשטרתי

ריגש את המדינה: הפעוט הנעדר אותר בריא
הילד הנעדר צילום: דוברות המשטרה

פעוט בן שלוש, הפך למפורסם ברחבי אוסטרליה, לאחר שבמשך ארבעה ימים עקבו האזרחים בדאגה אחר דבר היעלמותו. למרבה המזל הוא נמצא בחיים בין שיחים לאחר חיפושים נרחבים.

הפעוט אנתוני אלפלק אותר על ידי מסוק משטרתי, כשהוא שותה מים מנחל באזור בו הוא מתגורר, המקום בבעלות משפחתו המתגוררת בכפר ניו סאות' ויילס.

הילד הקטן, הסובל מאוטיזם ואינו מתקשר עם הסביבה, נראה לאחרונה בביתו ביום שישי. משפחתו חששה שהוא נחטף. אך כוחות ההצלה מצאו את הילד על גדת נהר במרחק של כ-500 מטרים מביתו שממוקם בשטח עצום בצפון המדינה.

בתיעודים שפרסמה משטרת ניו סאות' ויילס, ניתן לשמוע את המחלצים אומרים "יש לנו את הילד". הרשויות מסרו כי הילד סבל מכמה שריטות ברגליו, ונמצא כשבגדיו רטובים, אך מצבו הבריאותי היה טוב. אביו כינה זאת "נס".

ה-BBC דיווח, כי יותר ממאה שוטרים ומתנדבים עסקו במשך כמה ימים בחיפוש אחר הילד. "הוא ננשך על ידי נמלים והוא נפל, אך הוא חי, הוא חי", אמר אביו לצוותי הטלוויזיה שהגיעו לסקר את האירוע.

ראש הממשלה סקוט מוריסון הביע הקלה גדולה לאחר הפרסום כי הילד נמצא, וצייץ כי הוא "שמח לשמוע שהוא בטוח".

אוסטרליה פעוט איתור נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד