י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מעמד גיבורי הכח

הזדמנות אחרונה: שעות אחרונות לקראת המעמד הגדול בתירוש

הזדמנות של פעם בשבע שנים: ב'מחבבי שביעית' מסיימים את ההכנות הגדולות ביישוב תירוש לקראת מעמד חתימת השטרות על מכירת הקרקעות. קח גם אתה חלק במצווה הנדירה

הזדמנות אחרונה: שעות אחרונות לקראת המעמד הגדול בתירוש
הגר"ח קנייבסקי מברך את מחבבי שביעית צילום: באדיבות המצלם

רגע לפני התקדש החג, בארגון 'מחבבי שביעית' מסיימים את ההכנות הגדולות ביישוב תירוש לקראת מעמד חתימת השטרות על מכירת הקרקעות.

במהלך החודשים האחרונים מכרו בארגון אלפי יחידות קרקע של ד' אמות במחיר מסובסד על מנת שיהודים יוכלו לקיים את מצוות השמיטה בהידור כהלכתה.

הזדמנות אחרונה להצטרפות לברכה הייחודית>>>

הארגון קיבל את ברכתם של גדולי הדור מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ומרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שאף רכש בעצמו קרקע לשנת השמיטה דרך הארגון. הם מינו שניים מגדולי מורי ההוראה הגאב"ד רבי מרדכי גרוס ורבה הספרדי של רמת אהרן רבי שבתאי לוי שרכשו בעצמם קרקע ומפקחים באדיקות על הליכי השמירה על השמיטה כל השנה וכן על כתיבת השטרות.

הייחודיות של 'מחבבי שביעית' שהם מוכרים את הקרקע ישר מהחקלאי לרוכשים ללא רכישות ביניים מה שהופך את הרכישה לקנין גמור לכל הדעות. וכבר קבעו גדולי הדוק שמי שעושה כך נחשב לחקלאי שומר שמיטה וזוכה לכל ברכות התורה של "וציוויתי את ברכתי".

ואכן בשבועות האחרונים התפרסמו סיפורי ניסים ומופתים על יהודים שרכשו קרקעות לשמיטה דרך מחבבי שביעית ונושעו בשלל ישועות הנצרכות.

ב'מחבבי שביעית' פותחים את האפשרות לרכוש קרקעות עד שעה לכניסת החג, ומיד לאחר מכן יתקיים מעמד חתימת השטרות הגדול בו יוזכרו שמות הרוכשים לישועה והצלחה ופרנסה.

הזדמנות אחרונה להצטרפות לברכה הייחודית>>>

או חייגו: 072-395-2213

שמיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד