י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התרגיל הפך למציאות

השר זינק כדי להציל את הצלם ונהרג

השר למצבי חירום של רוסיה נהרג במהלך תרגיל בין-משרדי בעיר נורילסק שבצפון סיביר. בערוץ בטלוויזיה הרוסי RT דווח כי זיניצ'ב עמד על צוק ביחד עם צלם וידאו, שהחליק - ובתגובה השר קפץ בניסיון להציל אותו והתרסק על סלע שהיה בתוך המים

השר זינק כדי להציל את הצלם ונהרג
אילוסטרציה צילום: unsplash

השר לענייני מצבי חירום בממשלת רוסיה, יבגני זיניצ'ב, מת היום (רביעי) כשנפל מצוק במהלך תרגיל באזור הארקטי. כך דיווח אתר החדשות הרוסי 'RBC'.

ממשלת רוסיה אמנם סירבה להסביר את נסיבות מותו של השר, אבל מסרה כי זיניצ'ב בן ה-55 מת בשעה שהציל את חייו של במאי הקולנוע אלכסנדר מלניק, שהגיע לאתר התרגיל.

מדובר בתרגיל משולב של כמה סוכנויות ממשל רוסיות במטרה להגן על האזור הארקטי. בימים האחרונים הגיע השר לסיור באזור קרסנויארסק שבסיביר, ואתמול הוא הוציא שם לדרך את התרגיל הגדול, שנועד להתקיים במקביל בשבעה מחוזות שונים באזור הארקטי. התרגיל אמור היה להסתיים היום.

למרות שממשלת רוסיה עצמה לא מסרה מה בדיוק קרה ואם במאי הקולנוע מלניק ניצל - אתר החדשות הרוסי 'RBC' דיווח כי זיניצ'ב נהרג בשעה שהשתתף בצילומי סרט כלשהו במקום. האתר דיווח כי הוא ניסה להציל צלם שמעד ונפל מקצהו של שטח אדמה אל מקווה מים וכי שניהם נהרגו.

מרגריטה סימוניאן, העורכת הראשית של ערוץ הטלוויזיה הממלכתי RT, סיפרה  גם היא כי "השר והצלם עמדו על הקצה, והצלם מעד ונפל למים. זיניצ'ב מיהר אל המים אחרי האיש ונפל על סלע שהזדקר מהם".

רוסיה תרגיל במאי קולנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד