י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אוספים נתונים ממדינות העולם

המנכ"ל: מבצע חיסונים ל'בוסטר' עלול להיות נטל

מנכ"ל אסטרהזניקה, פסקל סוריו, כתב כי ייתכן שלא כל אזרחי בריטניה יצטרכו לקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה: "צריך לבחון את הממצאים הקליניים שנאספו מהעולם האמיתי באשר לחיסונים עד כה, לפני שנוכל לקבל החלטה מושכלת באשר למנה שלישית. מבצע חיסונים במנה שלישית שאינו נחוץ עלול להיות נטל מיותר על משרד הבריאות במהלך חודשי החורף הארוכים"

המנכ"ל: מבצע חיסונים ל'בוסטר' עלול להיות נטל
מבצע חיסונים בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מנכ"ל חברת התרופות הבריטית-שבדית אסטרהזניקה, פסקל סוריו, כתב כי ייתכן שלא כל אזרחי בריטניה יצטרכו לקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה.

מנכ"ל החברה סוריו, שכתב את הדברים במסגרת מאמר לעיתון ה'טלגרף' הבריטי, טען כי לא יפתחו במבצע חיסונים שיעודד את התחסנות כלל האוכלוסייה עם המנה השלישית, לפני ניתוח הנתונים שיגיעו ממדינות שכן יצאו במבצעים כאלו.

"ייתכן שלא כל אזרחי בריטניה יצטרכו לקבל מנת 'בוסטר' שלישית נגד נגיף הקורונה", כתב סוריו, "צריך לבחון את הממצאים הקליניים שנאספו מהעולם האמיתי באשר לחיסונים עד כה, לפני שנוכל לקבל החלטה מושכלת באשר למנה שלישית".

כמו כן, מנכ"ל חברת התרופות טען כי מבצע כזה עלול להיות נטל על משרד הבריאות בתקופה הקרובה, וזה יהיה מיותר אם הוא איננו נחוץ.

"מבצע חיסונים במנה שלישית שאינו נחוץ עלול להיות נטל מיותר על משרד הבריאות במהלך חודשי החורף הארוכים", כתב סוריו.

קורונה חיסון שלישי בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד