י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשד לפריצה ודליפת מידע

אלמוני התקשר מהנייד של הח"כ וקילל אותה

אלכס קושניר עדכן כי אלמונים פרצו, ככל הנראה, לנייד האישי שלו. מספר אנשים קיבלו שיחות טלפון זועמות, כאשר על הצג הופיע מספר הטלפון של קושניר, אך בפועל נשמע קולו של בן אדם לא מוכר ובלתי מזוהה. גם יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', קיבלה שיחה ממספר הטלפון של קושניר, אך על הקו היה אלמוני שקילל אותה

אלמוני התקשר מהנייד של הח"כ וקילל אותה
משוחח בטלפון צילום: Unsplash

יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר עדכן הערב (מוצאי ראש השנה) כי אלמונים פרצו, ככל הנראה, לנייד האישי שלו, והתקשרו למכריו באמצעות מספר הטלפון שלו.

מספר אנשים קיבלו שיחות טלפון זועמות, כאשר על הצג הופיע מספר הטלפון של קושניר, אך בפועל נשמע קולו של בן אדם לא מוכר ובלתי מזוהה.

בין האנשים שקיבלו שיחות מתוך הנייד של קושניר, היא חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', שענתה לשיחה שהגיעה מהנייד של חבר מפלגתה קושניר, אך על הקו היה אלמוני שקילל אותה.

קושניר, חבר כנסת מטעם 'ישראל ביתנו', מכהן גם כיו"ר ועדת הכספים ולאירוע ייתכנו השלכות משמעותיות מאוד, זאת בעקבות חשש כי הפורצים גם הצליחו לדלוף מהנייד מידע ופרטים אישיים וציבוריים.

קושניר עצמו צייץ בחשבון בטוויטר שלו: "אירוע מוזר במוצאי חג. יוליה מלינובסקי קיבלה עכשיו שיחה מהמספר שלי, אבל בקו היה מישהו אחר שקילל אותה. כנראה מדובר בפריצה לנייד שלי".

חבר הכנסת ציין כי האירוע דווח לקצין הכנסת. לדבריו, "מחר תוגש תלונה למשטרת ישראל. לילה טוב".

אלכס קושניר פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד