י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נפטרה פתאומי באמצע התפילה

הרבנית ע"ה מאור הגנוז נקברה בראש השנה

בירושלים נפטרה מדום לב, אחרי התפילה ביו"ט א' דר"ה, הרבנית הצדקנית מרת בת שבע שיינברגר ע"ה, אשת המקובל הגה"צ רבי מרדכי, רבה של אור הגנוז, המתגורר בעיר העתיקה. בת האדמו"ר מסטרעטין זצ"ל. נקברה ביו"ט בהר המנוחות

הרבנית ע"ה מאור הגנוז נקברה בראש השנה
נר צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: אבל בקהילת סטרעטין ברובע היהודי בירושלים ובקהילת אשלג באור הגנוז. בחג הראשון של ראש השנה הסתלקה לבית עולמה בפתע פתאום, הרבנית הצדקנית מרת בת שבע שיינברגר ע"ה, אשת יבדלחט"א הגאון הצדיק רבי מרדכי שיינברגר, מאשלג אור הגנוז, המשמש כראש ישיבת קרעטשניף ברחובות והיא בת 81 בפטירתה.

המנוחה ע"ה, בתו של כ"ק האדמו"ר מסטרעטין זצ"ל, נפטרה מדום לב באמצע תפילת שחרית בבית הכנסת סטערטין ברובע היהודי, שם התפללה.

כל חיה עמדה לימין בעלה הגדול, הגאון הצדיק רבי מרדכי שיינברגר בכל מפעלותיו, ביתה היה פתוח לרווחה בכל מה שצריך, והיא הייתה עזר לבעלה בכל השיעורים ברחבי הארץ והחזרת יהודים בתשובה.

היא הקימה יחד עם בעלה סמינרים לתשובה ברחבי הארץ. 

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, זרע ברך ה', בנים נכדים וצאצאים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על פי הכרעה של בעלה שלא להלין את המת, קברו אותה לפני השקיעה בהר המנוחות בירושלים, חברה קדישא פרושים עשו הלוויה ביום טוב הראשון והמלווים למעלה ממאה איש צעדו רגלית מבית הלוויות שמגר עד הר המנוחות, גם בעלה, השתתף ושונע באמצעות כסא גלגלים עד מקום הקבורה. 

בעיר העתיקה מספרים ל'בחדרי חרדים' כי כל החג לא ראו שינוי על בעלה שהתנהג כרגיל בסעודות ובתפילות ומיד לאחר ההבדלה פרץ בבכי. 

לבנה המשמש כחזן באור הגנוז וכן בנותיה המתגוררות בבית שמש ורחובות, נודע על הפטירה רק בצאת החג. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

אשלג אור הגנוז הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד