ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בריחת המחבלים מהכלא

ברשימה המשותפת זועמים: "התנכלות לאסירים פוליטיים"

במפלגת חד"ש, שנמצאת בסיעת 'הרשימה המשותפת', טוענת שיש דיכוי והתנכלות לאסירים הפלסטינים, שחלקם מחבלים | חבר הכנסת עופר כסיף מהמפלגה: "נפש האדם שואפת לחופש. גם הנפש הפלסטינית"

ברשימה המשותפת זועמים: "התנכלות לאסירים פוליטיים"
אסירים בטחוניים בכלא צילום: Hassan Jedi/Flash90

בצל החיפושים אחר המחבלים והמהומות בבתי הכלא, אחת מהמפלגות המרכיבות את 'הרשימה המשותפת' זועמת על "ההתנכלות הפוליטית" לאסירים הפלסטיניים.

"די להתנכלות לאסירים הפוליטיים!", צויץ בחשבונה הרשמי של מפלגת חד"ש בטוויטר, "המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) והחזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד"ש) מזהירות מפני ההסלמה בדיכוי ובהתנכלות לאסירים הפוליטיים הפלסטינים בבתי הכלא של הכיבוש הישראלי, ומפני המבצעים הראוותניים ביישובים ערבים בעמק יזרעאל וואדי עארה".

"המתקפות האכזריות באות כנקמה למכה שספגה היהירות של הכיבוש - של שב"ס, שב"כ ומערכת הביטחון, לאחר ששישה אסירים הצליחו לברוח מכלא שטה", הוסיפו במפלגה.

הם קראו: "צו השעה הוא הפסקת המתקפות לאלתר, ושחרור האסירים שנכלאו בגין התנגדות לכיבוש. הערובה היחידה לביטחון וליציבות היא סיום הכיבוש והכרה בזכויות העם הפלסטיני".

גם חבר הכנסת עופר כסיף מהמפלגה זעם וצייץ: "נפש האדם שואפת לחופש. גם הנפש הפלסטינית. שום חומה או נקמנות מצד הכובש – בקציעות או בשאטה, בגדה, בעזה או בירושלים המזרחית – לא ימנעו מהעם הפלסטיני את המשך מאבקו הצודק לחופש, את סיום הכיבוש ואת שחרורו מהדיכוי הרצחני שמפעילה עליו ישראל".

הרשימה המשותפת עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד