ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סיימה פרק בחייה

דיווח: מלאניה טראמפ מוותרת על התפקיד הנחשק

למלאניה טראמפ אין שום עניין להיות שוב הגברת הראשונה ולסייע לדונלד עם 'השאיפות הפוליטיות' שלו, למרות שהוא קרוב להחלטה האם להתמודד שוב על התפקיד

דיווח: מלאניה טראמפ מוותרת על התפקיד הנחשק
דונלד טראמפ נואם באו"ם צילום: אמיר לוי, פלאש 90

מלאניה טראמפ לא מעוניינת לשמש שוב כגברת הראשונה של אמריקה, אם דונלד טראמפ ירוץ לכהונה נוספת, כך על פי דיווח בארה"ב. דונלד קרוב יותר למרוץ נוסף לבית הלבן.

"להיות שוב גברת ראשונה זה לא מה שהיא רוצה", סיפר ל-CNN אחד ממקורביה לשעבר של מלאניה, "מבחינתה זה היה פרק בחייה - וזה נגמר, וזהו".

כמה אנשים המקורבים למשפחת טראמפ, על פי הדיווח השבוע ברשת CNN, אומרים כי למלניה "יש אפס רצון לחזור לבית הלבן או להמשיך בחיים פוליטיים ציבוריים".

אדם נוסף המודע לחוסר העניין של הגברת הראשונה לשעבר בשאיפותיו הנשיאותיות והפוליטיות של טראמפ, אמר: "אתם לא תראו אותה בעצרות או באירועי קמפיין, גם אם הוא רשמית יאמר שהוא רץ שוב". במקום מלאניה, בהופעות פומביות יופיעו כלותיו של טראמפ.

לטענת הגורם, "לילדיו של טראמפ יש ענין בנשיאות, אך למלאניה ממש לא", מהדיווח לא ברור אם בתו של טראמפ איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר, ששירתו שניהם בתפקידים בולטים בממשל, יצטרפו לנשיא לשעבר במערכה.

כזכור לאחר הבחירות משפחת טראמפ עזבה את וושינגטון ונדדה הרחק מאור הזרקורים. על פי הדיווחים, המשפחה שומרת על פרופיל נמוך בפלורידה מאז שטראמפ עזב את תפקידו בינואר. הנשיא לשעבר נמצא היום מחוץ לכל הרשתות החברתיות, טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, וכעת הוא יכול לתקשר עם אוהדים רק באמצעות הצהרות שנשלחות ממשרדו.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח, כי מלאניה טראמפ, אשתו של הנשיא לשעבר, כמעט ולא נראתה מאז שהיא עברה לפלורידה. ומאז הבחירות היא גם כבר לא פעילה ברשתות החברתיות.

דונלד טראמפ ג'וניור, הבן של הנשיא לשעבר, נלחם על כבודו של אביו ברשתות החברתיות, ועסוק בלתקוף את השמאל הליברלי. הבן אריק טראמפ עוזר לאשתו לארה, שכעת יש לה תפקיד ברשת 'פוקס ניוז' ותוכנית פייסבוק משלה. הבת טיפאני טראמפ שוהה גם היא בפלורידה עם החתן החדש, מייקל בולוס.

מלאניה טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד