י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מפעל של איש אחד

טרגדיהֻ: איש החסד נפגע ונהרג מרכב בראש השנה

טרגדיה נוראה: מארצות הברית מגיעה הידיעה המרה על תאונה מחרידה בה נהרג איש החסד ר' ברוך בנדט פישמן ז"ל, בעת שעשה את דרכו בליל ראש השנה ברחוב בווסט פאלם ביץ', פלורידה

טרגדיהֻ: איש החסד נפגע ונהרג מרכב בראש השנה
נר זיכרון צילום: pixabay

ר' ברוך בנדט פישמן ז''ל, מבורו פארק, נפגע ונהרג מפגיעת רכב בלילה הראשון של ראש השנה. מהמשטרה נמסר כי מכונית פגעה בו כשהלך לאורך רחוב בווסט פאלם ביץ', פלורידה, סמוך לשעה 20:45. על פי דו"ח התאונה, לא נראה כי הנהג עומד בפני כל כתב אישום.

ר' ברוך בנדט פישמן ז''ל התגורר בלייקווד ובעבר היה גר בבורו פארק. היתה לו דירה בווסט פאלם ביץ', בה שהה בראש השנה, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

הנפטר היה ידוע כבעל חסד אגדי. ר' ברוך ז"ל היה אחד המתנדבים הראשונים של ארגון 'מתעסקים' שעוסק בכבוד הנפטרים. לאחר הקמת הארגון, ניהל מטבח גדול של "ביקור חולים" בפלורידה. חבריו ומקורביו ההמומים מהידיעה הקשה מספרים כולם על היותו מפעל חסד של איש אחד.

שוקי בריף שנעזר בנפטר כשבנו היה חולה, אומר ל'בחדרי חרדים' כי ר' ברוך היה איש חסד ענק שדאג לכל משפחות החולים שבאים מהארץ לטיפולים בפלורידה. יצויין כי מדובר במשפחה של אנשי חסד, כאשר ר' ברוך ז"ל הוא דודו של הרב ישראל איצקוביץ שיבלט"א, הדואג לחולים שבאים לטיפולים מהארץ בכל רחבי ארצות הברית.

ר' ברוך ז"ל

תאונה קטלנית חרדים פלורידה ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד