י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הצהרת הסוחרים

"אין שום סיבה להידחף השנה בשווקי ד' המינים"

"אין שום סיבה להידחף בשווקים העמוסים" - כך מצהירים מומחים וסוחרי ד' מינים לרגל השקת שוק ארבעת המינים המתקדם של לולבי קובין

"אין שום סיבה להידחף השנה בשווקי ד' המינים"
הרב גרוס צילום: יח"צ

לולבי קובין הפכו בשנים האחרונות למותג כמעט בלעדי בתחום הלולבים בפרט וארבעת המינים בכלל, בניו של הרב שבתאי קובין שגילה את 'לולב הדרי' שנמצא היום כמעט בכל בית בישראל, ממשיכים את המסורת ועוסקים במלאכת הזיהוי, המיון והטיפול בד' המינים, תוך מקצועיות, הבנה ורגישות רבה בכל מה שנוגע להידור של ארבעת המינים, כאשר כל גדולי ישראל זצוק״ל ויבלחט״א סומכים את ידיהם עליהם ומקפידים ליטול את ד' המינים בסטים שהובאו אליהם ונבחרו על ידי קובין.

לחצו כאן למעבר לשוק הוירטואלי>>>

בשנה שעברה השיקו ב'לולבי קובין' את האתר המתקדם לרכישת ד' מינים וההצלחה הייתה מדהימה כאשר אלפי רוכשים נכנסו לאתר ובחרו בעצמם את רמת ההידור, ללא הדחיפות, הבלגנים ואווירת השוק המאפיינת בדרך כלל את בחירת ד' המינים. הרוכשים אשר קיבלו את הסטים המובחרים עד פתח הבית ללא שום מאמץ נדהמו לגלות את היוקרה וההידור הגבוה של ארבעת המינים שהם קיבלו והם הבטיחו לעצמם כי גם השנה הם לא יוותרו וירכשו רק דרך לולבי קובין.

גם השנה יפעל השוק המיוחד במתכונת אונליין - שם ניתן יהיה למצוא את כל סוגי הלולבים ממיטב הזנים, אתרוגים יפהפיים והדסים משולשים עם פילוח מסודר לפי הזנים השונים בכל רמות ההידור הקיימות בשוק. כמו"כ תהיה אפשרות להזמין טלפונית עם מענה מהיר לכל פונה, או באמצעות מוקדי נדרים פלוס בכל בתי הכנסת בארץ, תהליך הקניה הוא פשוט וקל כאשר המומחים של 'לולבי קובין' יהיו השלוחים שלנו לבחור בעבורנו את הסטים המהודרים ביותר ואנחנו נהנה מארבעת המינים בתכלית ההידור ללא שום סיכונים.

בימים הקרובים יושק האתר המיוחד ותפתח האפשרות להזמין את ארבעת המינים במשלוח עד הבית ובפיקוח הרבנים, שווה לעקוב, יהיה מעניין.

לחצו כאן למעבר לשוק הוירטואלי>>>

לולב ואתרוג ארבעה מינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד