י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מהימים הקשים שהכרתי"

גושן חשף שנדבק בקורונה; ישי ריבו סייע

הזמר נתן גושן חשף כי נדבק בקורונה וכתב כי אלו היו מהימים הקשים שהכיר. הוא הודה לזמר ישי ריבו ולרעייתו שמסייעים לו בתקופה הזו: "נמצאתי חיובי לקורונה לפני כמה ימים והם היו מהימים הקשים שהכרתי. אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי"

גושן חשף שנדבק בקורונה; ישי ריבו סייע
נתן גושן/ישי ריבו צילום: Dima Vazinovich/Miriam Alster, Flash90

הזמר נתן גושן, אחד הזמרים הגדולים בישראל, שנמצא בהליך חזרה בתשובה ואף התחתן בשנה החולפת - חשף בערב החג כי נדבק בנגיף הקורונה.

גושן כתב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כי הימים מאז שנדבק בנגיף "היו מהימים הקשים שהכרתי", והודה לזמר ישי ריבו ולאשתו יעל שמסייעים לו בתקופה הזו.

בפוסט שהעלה באינסטגרם כתב גושן: "שתהיה לנו שנה מבורכת, בריאות איתנה בנפש ובגוף, שנזכה לבחור את החיים שלנו כל יום מחדש ונשמח בהם באמת, ושתהיה לנו ברכה והצלחה גדולה ברוחניות ובגשמיות".

כאן חשף גושן שנדבק בקורונה וכתב: "מעבר לכך, רציתי להגיד תודה. נמצאתי חיובי לקורונה לפני כמה ימים והם היו מהימים הקשים שהכרתי. אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי. תודה לאמא שלי הצדקת הגדולה, לישי (ריבו) ואשתו יעל שעושים בשבילנו מעל ומעבר כשאנחנו נעולים בבית, אין עוד כאלה אנשים. ותודה לאישתי. אין לי מילים להגדיר או להסביר את הנס".

לסיום הוא בירך את אשתו הטריה לצד 192 אלף העוקבים שלו באינסטגרם ב"שנה טובה לכולם מהבידוד שלי. אוהב אתכם מאוד".

נתן גושן ישי ריבו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד