כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"דווקא בצום גדליה"

לאחר סערה: מונה יו"ר חדש לוועדת הפנים

עקב מותו הפתאומי של סעיד אלחרומי מרע"מ, שכיהן כיו"ר ועדת הפנים, היום בחרה ועדת הכנסת את חבר הכנסת ווליד טאהא לתפקיד | באופוזיציה תקפו: "הועדה מפקירה מחדש את אדמות הנגב והגליל"; טאהא טען: "יש להם בעיה שמפלגה ערבית תהיה אחראית לחלוקת משאבים"

לאחר סערה: מונה יו"ר חדש לוועדת הפנים
וליד טאהא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ועדת הכנסת בחרה היום (חמישי) את חבר הכנסת ווליד טאהא לתפקיד יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, עקב מותו של חברו למפלגה סעיד אלחרומי לפני שבועות אחדים.

הבחירה בטאהא לתפקיד הגיעה אחרי שנציגי האופוזיציה הימנית זעמו, כיוון שלטענתם, הראשון חבר במפלגה תומכת בטרור - רע"מ. אך חבר הכנסת מהמפלגה האיסלאמית התגונן, וטען שהסיבה להתנגדותם היא גזענות.

"כמה סמלי שדווקא היום בצום גדליה ועדת הכנסת מפקירה מחדש את אדמות הנגב והגליל", טען חה"כ שלמה קרעי מ'הליכוד'. "היום קואליציית בנט-עבאס אישרה מינוי יו"ר לוועדת הפנים, שמפקחת על התכנון והבניה, מהתנועה האסלאמית".

"'ימינה' הצביעו נגד ריצה של רע"מ לכנסת בוועדת הבחירות", הזכיר חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', כשנציג 'ימינה' ויו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך השיב שראוי שטאהא יהיה בכנסת.

טאהא השיב למתקפות הח"כים מגוש נתניהו, ואמר: "השקרנים והצבועים יש להם בעיה שמפלגה ערבית תהיה אחראית לחלוקת משאבים גם לציבור הערבי. אין להם בעיה עם ואליד האיש או רע"מ המפלגה".

"אלו אנשים חשוכים, חיים בעבר, אני בז להם. הם מתפללים לישון ולקום כשאין אף ערבי במדינה הזאת, והם ימשיכו לסבול. אנחנו גם אזרחי מדינה", אמר וליד.

ווליד טאהא ועדת הפנים והגנת הסביבה סעיד אלחרומי שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד