ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
משיבים כהלכה

ביום א' הקרוב יתקיים קו ההלכה לקראת יום כיפור

הקו הפתוח של מכבי שירותי בריאות בנושאי רפואה והלכה ביום כיפור יתקיים ביום א' הקרוב • הקו הפתוח יפעל בין השעות 15:00-19:00, והמענה בו יינתן על ידי רבנים, מורי הוראה, רופאים ורוקחים

ביום א' הקרוב יתקיים קו ההלכה לקראת יום כיפור
הקו הפתוח צילום: יוסי רוזנבוים

כמדי שנה, נערכים ב'מכבי שירותי בריאות' לקראת פתיחתו של 'קו פתוח' לשאלות הציבור, בענייני רפואה והלכה ובסוגיות הנוגעות למעשה ביום כיפור. הקו הפתוח, שיופעל השנה על ידי מחוז ירושלים והשפלה במכבי, יספק מענה במגוון הנושאים ההלכתיים והרפואיים שעל סדר היום. 'הקו הפתוח' יפעל ביום א' הקרוב, ו' בתשרי (12.9) בין השעות 15:00-19:00, במספר הטלפון 03-5141010, כאשר רבנים ומורי הוראה יחד עם מומחי ורופאי מכבי יענו לשאלות הפונים. יצוין כי עקב מגבלות החוק בגלל נגיף הקורונה, הקו יופעל במתכונת של קפסולות.

השנה ייפתח הקו בהשתתפות ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי ר' משה שלזינגר, השדרה הניהולית החרדית ומתאמי קשרי הקהילה מהמחוז, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. 

לקראת יום כיפור מתעוררות שאלות רבות הקשורות לרפואה והלכה, ובייחוד בנוגע לחולים הזקוקים ליטול תרופות או להתייעץ בנוגע כיצד לנהוג בצום. 'מכבי  שירותי בריאות', זיהתה לפני שנים את הצורך החשוב, ויזמה את 'הקו הפתוח', בו מקבלים אלפי חברים מענה בנושאי רפואה והלכה הקשורים ליום כיפור. רעיון זה הפך לנחלת הכלל כאשר 'מכבי' היא זאת שמובילה וקובעת את סדר היום במגזר החרדי, היא גם זאת שזיהתה את החשיבות לשלב צוותי רפואה והלכה יחד עם גדולי מורי ההוראה וטובי הרופאים והמומחים, כדי לתת מענה מקצועי משותף תוך התייעצות לכל הפונים.

בהנהלת מכבי מוסרים כי "מכבי הביאה בשורה ייחודית בעת שיזמה, לפני שנים, את שירות ה'קו הפתוח', המאגד רפואה מקצועית והלכה. אנו שמחים להמשיך ולקיים את הפעילות החשובה, ולהעניק מענה מקצועי וחיוני לחברי מכבי, ויתר הקופות. חיבורה העמוק של 'מכבי' למגזר החרדי, ממשיך להוכיח את עצמו מידי שנה, עם קיומו של 'הקו הפתוח' ואלפי הפניות לו הוא זוכה, בכל שנה מחדש".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "מכבי שירותי בריאות כארגון הבריאות המוביל בישראל פועל כשלנגד עיניו שיפור  מתמיד של  איכות חיי הקהילה.  מאז שנכנסתי לתפקידי כראש מחוז, אני נמצא בקשר רציף עם מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, מנהיגי הקהילות ומובילי הדעה, על מנת להמשיך עם תנופת פיתוח השירותים. הקו הפתוח, שיפעל השנה במחוז ירושלים והשפלה, הוא חלק ממעטפת רחבה של שירותים איכותיים, אותם אנו מתאימים לחברנו".

מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: " אנו ערוכים במסגרת הקו הפתוח לספק מענה רפואי והלכתי לכל פונה. מדובר בהזדמנות מיוחדת, בה ישנה לפונים אפשרות להתייעץ עם מורה הוראה ועם מומחה רפואי בו זמנית, אשר גם אותה יזמה 'מכבי' לראשונה, ובאמצעותה מעניקה עד היום מענה הלכתי ורפואי בערבי החגים, בייחוד בערבי פסחים ובערבי יום הכיפורים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד