י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מהרו להירשם

השבוע בליל שישי: כנס ייחודי וחינמי שיכניס אתכם לעולם ההשקעות

כולם יודעים שהשקעות טובות יכולות להניב תשואות נאות, אך כיצד ניתן לזהות הזדמנויות השקעה? מדוע יש אנשים שאסור להם להשקיע? וממי כדאי לברוח כמו מאש? תשובות לכל השאלות האלו והרבה יותר, תוכלו לקבל בערב ייחודי בו תוכלו לשאול את יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו', כל שאלה שעולה בדעתכם אודות השקעות ופיננסים

השבוע בליל שישי: כנס ייחודי וחינמי שיכניס אתכם לעולם ההשקעות
אליעזר גרוס צילום: מתוך סרטון של החברה

את מה שהתרחש בשוק הנדל"ן בשלהי העשור הראשון של האלף הנוכחי, היו מי שזיהו הרבה לפני שמישהו הצמיד את המילה "משבר" לצמד המילים "סאב פריים". את הטיפוס המטאורי של המתכות היקרות לצד הצניחה המהדהדת של הזהב השחור, גם היו מי שזיהו ועשו "סיבוב" שהניב להם הרבה כסף.

בואו לגלות מקרוב איך לזהות הזדמנויות>>>

גם את פירות הסכמי השלום עם המפרציות היו מי שמיהרו לקטוף וגם את הקורונה היו מי שידעו לנצל בזמן. התחום הזה בו ידע שווה כסף והבנה שווה תשואה, הוא תחום ההשקעות שלא רבים מבינים בו אך כולם רוצים לגזור ממנו קופונים.

אליעזר גרוס, יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו', אומר: "כואב הלב על אלה שנופלים בהשקעות גרועות בגלל חוסר הידע שלהם. לא כואב הלב על ההפסד כי ההפסד הוא חלק בלתי נפרד מההשקעה כמו שהרווח הוא חלק בלתי נפרד ממנה. זו דרך העולם. כואב הלב כי הם לא טרחו ללמוד, לברר, להתעניין ולהבין טוב יותר, אפילו מעט יותר, את מה שהם עושים. על זה כואב שבעתיים. כי הידע קיים והיום אפשר להגיע אליו בקלות יחסית".

כשאדם מוכן לשתף עם אחרים את הידע שלו, כנראה שהוא בטוח בעצמו ולא חושש שמישהו "יגנוב" ממנו משהו כי הוא יודע שתמיד הוא יהיה צעד אחד לפני כולם. יוצאים מן הכלל הם האנשים שנהנים מעצם העובדה שהם יכולים לתת, לחלוק את הידע שלהם עם אחרים. אלה, ברוב המקרים, הם גם אלה שמחזיקים בידע ששווה ללמוד. גרוס הוא אחד מהם.

גרוס לקח על עצמו מטלה כי כבדה. הוא משתדל לחלוק את הידע שלו עם אחרים כדי למנוע מהם נפילות מיותרות. בשנה האחרונה הקדיש לא מעט מזמנו כדי לענות לשאלות של משקיעים במסגרת קמפיין דיגיטלי של 'שאל את המנכ"ל' כאשר הוא, כמנכ"ל ויו"ר של קבוצת השקעות מצליחה במיוחד, עונה לאנשים על שאלות פשוטות ומסובכות למרות שאיש מהם לא היה ואולי גם לא יהיה משקיע בקבוצתו.

"אני רואה בזה משהו שאני חייב לעשות כי ראיתי אנשים ששילמו מחירים איומים רק בשל חוסר ידע", הוא אומר ומזכיר כי 'אחרי החגים', רגע לפני שחוזרים לשגרה, ביום חמישי כ"ה תשרי. ה־30 בספטמבר למניינם. בשעה שבע בערב, תקיים קבוצת 'בסדנו' ערב פתוח לשאלות ותשובות משקיעים בכל תחומי ההשקעות והפיננסים. האירוע יתקיים ברחוב בר כוכבא 23 בבני ברק והכניסה חינם ומותנית בהרשמה מראש בלבד. כדאי לבוא. רק טוב יכול לצאת מזה.

בואו לגלות מקרוב איך לזהות הזדמנויות>>>

משקיעים חרדים בסדנו כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד