ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נערך חיפוש יסודי

בגלל הלחץ שבנה יאחר ללימודים: דיווחה על פצצה במטוס

אישה אמריקאית דיווחה בשדה התעופה בפלורידה על פצצה שנמצאת כביכול על אחת המזוודות במטוס. בעקבות הדיווח המטוס עוכב זמן ממושך. היא נעצרה ושוחררה בערבות

בגלל הלחץ שבנה יאחר ללימודים: דיווחה על פצצה במטוס
מטוס צילום: pixabay

אישה משיקגו שהיתה לחוצה שבנה יפספס את בית הספר בגלל איחור לטיסה, הודיעה לאנשי הביטחון על פצצה במזוודה שלה שכבר היתה בתא המטען בשדה תעופה בפלורידה, במטרה לעכב את הטיסה ולהצטרף אליה.

לאחר שהמשפחה פספסה את טיסתם, מרינה ורביצקי, בת 46, נעצרה בשדה התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל-הוליווד ביום שני האחרון, לאחר שסיפרה לשלושה עובדי שדה תעופה שיש לה פצצה במטען שכבר נבדק, כך לפי משרד השריף של מחוז ברוארד.

ורביצקי, שהיתה עם בעלה ובנה, התעצבנה והחלה לקלל אל עובדי החברה כאשר עובדי חברת 'ג'ט בלו' (JetBlue) הודיעו להם שהם פספסו את העלייה למטוס, המטוס כבר התחיל לנסוע על המסלול, אך עצר, הנוסעים פונו בשל האיום, אך לאחר חיפוש יסודי לא נמצאה אף פצצה.

ורביצקי הואשמה בדיווח כוזב על פצצה, היא שוחררה בהמשך בערבות, בעלה והילד לא נעצרו. היא שוחררה בערבות בסכום של 10,000 דולר, השופט הורה לה לעבור 'בדיקת שפיות'.

"זאת הייתה טעות", אמר קרוב משפחה לתקשורת המקומית, הוא ביקש להישאר בעילום שם. "היא הייתה לחוצה מהבן שצריך ללכת לבית הספר. זה הפך לבלגן, אבל זה בהחלט לא נועד להיות ככה".

פלורידה פצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד