ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יוביל לעימות עם השמאל?

בנט מבטיח למתנחלים: לא אקפיא את הבניה

בעקבות מחאתם על אי-אישורי בניה לאלפי יחידות דיור, ראש הממשלה נועד היום עם כמה מראשי מועצת יש"ע והבטיח שלא יקפיא את הבניה, אך יחד עם זאת הבהיר שלא יהיה סיפוח | בפגישה לא נכחו רוב ראשי הרשויות, שחלקם עדיין מחרימים אותו ואת ממשלתו

בנט מבטיח למתנחלים: לא אקפיא את הבניה
נפתלי בנט בזום צילום: קובי גדעון, לע"מ

פגישה ראשונה: ראש הממשלה נפתלי בנט נועד היום (חמישי) עם כמה מראשי המתנחלים, עקב מחאתם בגין אי אישור אלפי יחידות דיור בשטחים.

בפגישה, שהתקיימה בעקבות מחאתם של מועצת יש"ע על כך שמועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי לא מאשרת כמה תכניות בניה, למרות ששר הביטחון בני גנץ כבר אישר אותם, בנט הבטיח שלא יקפיא את הבניה בהתנחלויות אך גם הבהיר לא יהיה סיפוח.

הפגישה.

ראש הממשלה הדגיש בפגישה הראשונה מאז נכסנ לתפקידו עם ראשי המתנחלים, כי הוא יבנה באותו הקצב שנבנה מעבר לקו הירוק בשנים האחרונות, זאת לאחר שאמר לפני כמה שבועות שהוא יבנה לפי "הגידול הטבעי" ועורר זעם בימין.

בפגישה נכחו: איש 'תקווה חדשה', יו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחיאני, מנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני, מזכ"ל 'אמנה' זאב חבר (זמביש) וסמנכ"ל מועצת יש"ע, מתניה שפירא.

בלטו בהיעדרותם שאר ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. חלקם עדיין מקיימים את מחאתם בגין הקפאת הבנייה שלטענתם נמשכת הלכה למעשה, כשהם ממשיכים לקיים לעיתים משמרות מחאה מול לשכתו של נפתלי בנט.

נפתלי בנט פינוי מאחזים פינוי מתנחלים הקפאת בנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד