י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חָלִלָה לְּךָ מֵעֲשֹׂת כַּדָּבָר הַזֶּה

עשרות רבנים נגד השר: "לא יעלה על הדעת"

לאור דרישת השר לביטחון פנים מהיועמ"ש להגדיר את ארגון להב"ה כארגון טרור - עשרות רבנים מהציונות הדתית ורבנים חרדים הפיצו מכתב תמיכה בארגון, שמזוהה יותר עם הימין העמוק | הם קוראים "לאפשר לו להמשיך בפעילותו החשובה"

עשרות רבנים נגד השר: "לא יעלה על הדעת"
פעילי להב"ה מפגינים בכניסה לכפר דיר קדיס צילום: פלאש 90

באופן חריג: עשרות רבנים הפיצו הערב (חמישי) מכתב פומבי נגד השר לביטחון פנים עמר בר-לב ובעד ארגון להב"ה.

הרבנים, שחלקם משויכים בעיקר למגזר הדתי-לאומי וחלקם עם הזרם הספרדי בציבור החרדי, הביעו את התנגדותם לדרישתו של בר-לב מהיועץ המשפטי לממשלה להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה, שפועל, לטענתו, למניעת התבוללות, וקראו לאפשר לארגון להמשיך לפעול.

"אנחנו מוחים נגד הכוונה של שר המשטרה עמר בר לב להוציא את ארגון להב"ה מחוץ לחוק ולהכריז על הארגון כארגון טרור כביכול", כתבו הרבנים. "ארגון להב"ה נאבק נגד התבוללות, שומר על הזהות היהודית ועוזר לנשים ונערות במצוקה, דברים אלו הם מיסודות תורתנו הקדושה".

"לא יעלה על הדעת להכריז על התנגדות להתבוללות כגזענות. הארגון פועל על פי חוק ובדרך תורתנו הקדושה, ואינו מעורב בשום פעילות אלימה או נגד החוק ויש לאפשר לו להמשיך בפעילותו החשובה", קראו הרבנים בסיום מכתבם.

בין הרבנים שחתמו על המכתב: הרב שלמה עמאר והרב אריה שטרן, רבני העיר ירושלים, הרב דב ליאור, לשעבר רבה של קרית ארבע וחברון והרב בן ציון מוצפי, ראש ישיבת בני ציון.

עמר בר לב ארגון להבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד