י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא אכלו כבר יומיים"

מרתיח: "מזייפי הבדיקות" הכלואים בבתי חולים חושפים את האמת

מתפללים שעלו לציון באומן נמצאים תחת מתקפה חסרת תקדים מצד רה"מ והרשויות. החסידים מספרים ל'בחדרי' על מחדלים וטענות השווא שמטיחים בהם במטרה לטייח את מחדלי הממשלה. כאלה שנכלאו בבתי חולים בקייב, ואזרח שקיבל תשובה שלילית אך פונה עם אמבולנס לביתו

מרתיח: "מזייפי הבדיקות" הכלואים בבתי חולים חושפים את האמת
אומן תשפ"ב צילום: פלאש 90

ישראלים שנסעו לאומן ונמצאים כעת תחת מתקפה חסרת תקדים מצד הממשלה והתקשורת הכללית, טוענים כי מדובר במחדל עצום של הרשויות, אך כזה שעובר טיוח באמצעות מתקפות ופעולות אכיפה מדומות נגד שומרי חוק חרדים שנפלו שדודים לשורת מחדלים מקוממת.

רשות האוכלוסין וההגירה טענה הבוקר (שישי) כי 152 מבין הנוסעים ששבו לארץ מאומן לאחר ראש השנה זייפו תעודות וגילו אותם כאשר נתפסו עם בדיקות קורונה שליליות, זאת למרות שבבדיקה שערכו באוקראינה הם התגלו כחיוביים לנגיף. כלל הנוסעים שנתפסו לאחר שזייפו את את תוצאת הבדיקה הועברו לטיפול המשטרה.

אבל בדיקת 'בחדרי חרדים' מעלה כי לא-מעט מאלו שביצעו בדיקות קורונה באומן בעמדות הבדיקות המהירות (אנטיגן) של ארגון מד"א וקיבלו תשובה חיובית - נבדקו לאחר מכן בבדיקת pcr רגילה וקיבלו תשובה שלילית לקורונה. זאת לאחר שנחשף כי אמינות הבדיקות המהירות של מד"א מוטלת בספק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חסידי ברסלב שקיבלו תשובה שלילית בבדיקות pcr הרגילות, עלו איתן למטוס, ואז הואשמו ב"זיוף בדיקות" והיו נתונים למתקפה משולבת שבראשה עמד ראש הממשלה נפתלי בנט, שאיים לנקוט ביד קשה נגדם.

א.י. שנמצא כעת עם חבורה של מתפללים בבית חולים בקייב, מספר ל'בחדרי חרדים' כי הוא עשה בדיקת pcr רגילה וקיבל תשובה שלילית, אך לפני העלייה למטוס אמרו לו כי הבדיקה לא רלוונטית, וכי הוא יוכל לטוס רק באמצעות בדיקת קורונה מהירה של מד"א. תוצאת הבדיקה של מד"א הייתה חיובית והוא נאלץ להישאר באוקראינה.

בדיקה שלילית של אחד הנעולים בבית חולים בקייב

א.י. חושש מהתנכלות של הרשויות ולכן מבקש שלא נחשוף את שמו. הוא מספר כי הביאו אותם עם אמבולנס לבית החולים ונעלו אותם בחדר. "הביאו אותנו לבית חולים פה חיילים, לא פחות ולא יותר. אנחנו נעולים בחדר. ממש יחס מתנכל והתנהלות מכפישה. יש פה יהודים שלא אכלו כבר יומיים בגלל הצום", הוא מספר בשיחה טעונה ל'בחדרי חרדים'.

הוא שולח לנו גם תיעוד מהחדר הנעול, ומספר כי הם מבקשים לקבל את התוצאות של הבדיקות החדשות שעשו, אך פשוט מתעלמים מהם.

בחדר נפרד באותו בית חולים, שוהה מ. אחת המתפללות שעלתה לאומן, ומספרת ל'בחדרי חרדים' כי אחת האחיות בבית חולים אמרה לה שהבדיקה החדשה שהיא ביצעה - יצאה שלילית, אך לא ענתה מדוע לא משחררים אותה מבית החולים.

החדר של מ. שנעולה לבד בבית חולים בקייב

ק. תושב צפת מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא התכוון בכלל להסתמך על הבדיקות של מד"א, אך כשראה כי התור מתארך אז הוא פנה למתחם של מד"א, שם הבדיקות בוצעו במהירות. "הבדיקה של מד"א יצאה חיובית. ראיתי מיד אצל החברים שלי כי הבדיקות אינן אמינות, אז הלכתי לעשות בדיקת רגילה, ואכן קיבלתי תשובה שלילית".

ק. הגיע עם הבדיקה לישראל, ומספר כי לא שאלו או ביקשו להציג בדיקת pcr רגילה, אלא מיד עכבו אותו והביאו אותו עם אמבולנס אל ביתו לצפת כדי שישהה בבידוד. הוא מדגיש כי הוא מרגיש מצוין ולא היה טס לאומן אם היה מרגיש תסמינים.

"חברים שלי הזמינו כרטיסי טיסה ושילמו הרבה כסף כדי לנסוע לאומן, אבל מספר ימים לפני הטיסה הם התחילו לסבול מתסמינים ולכן החליטו לא לנסוע, למרות הקושי וההפסד הכספי", הוא מספר.

ח"כ מאיר פרוש בתגובה להתנהלות הבריונית מול החוזרים מאומן: "אין ולא יהיה אמון בין הציבור החרדי להוראות הבריאות של הממשלה הקשורות לקרונה. ההתנהלות הלא מידתית, הבריונית והדורסת מול החוזרים מהקיבוץ באומן הוא בלתי נסלח. קל מאוד ופופוליסטי לנסות להפוך את הציבור החרדי למפיצי מחלות ולהשתיק את המחדל הענק של מאות אלפים שנסעו לחו"ל בחודשים האחרונים, חגגו במסיבות המוניות וחזרו עם כל מוטציה אפשרית של הנגיף. בזיון".

פנינו לקבל את תגובת מד"א, אך עד כה טרם התקבלה תגובה.

אומן קורונה בדיקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד