י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנטישמיות רצחנית"

עם פיאות וכיפה: פלסטינים שורפים 'בובת מתנחל' • צפו

כמה חודשים בודדים לאחר שתושבי מאחז אביתר פונו, תושבי הכפר הסמוך ביתא ממשיכים להתפרע - כשהלילה שרפו בובה בחזות מתנחל עם כיפה ופיאות | בימין זועמים: ''הממשלה חייבת להפסיק את מדיניות הגזרים וההקלות" | צפו

עם פיאות וכיפה: פלסטינים שורפים 'בובת מתנחל' • צפו
הבובה שנשרפה צילום: מתוך הסרטון

בצל החשש מהתחממות בשטחים לאחר בריחת האסירים, פלסטינים הפיצו הלילה (בין חמישי לשישי) תיעוד ברשתות החברתיות, בו הם נראים שורפים בובה בדמות יהודי.

בתיעוד, שהגיע זמן קצר לאחר מכן לרשתות החברתיות הישראליות, נראים כמה פלסטינים בכפר ביתא מציתים בובה בחזות מתנחל, אותה הם "קישטו" עם כיפה ופיאות ארוכות. מסביב לבובה עומדים הפלסטינים כשפניהם מכוסים ברעלות ומחזיקים בידם לפידי אש.

''העולם שותק", תקף יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר. ''אם זה היה ההפך שמתנחלים היו שורפים בובה של מחבל התקשורת היתה זועקת והשב"כ היה עוזב הכל ומתעסק רק בזה. צבועים''.

יו"ר תנועת הימין 'אם תרצו' מתן פלג: "''בזמן שהפלסטינים מקימים מיצגים נאציים בשומרון, הממשלה מכינה להם הקלות, עוד אישורי עבודה, עוד היתרי בנייה בשטחי סי, עוד אישורים 'הומניטריים' לאיחוד משפחות. בסוף הטשטוש לא יעזור. בצד השני נמצא אויב רצחני".

''הממשלה חייבת להפסיק את מדיניות הגזרים וההקלות ולהראות לפלסטינים שמעזים להרים את הראש, מי כאן הריבון. אחרת כולנו נשלם על זה מחיר כבד ביותר", טען.

 

פלסטינים אנטישמיות מיצג מבזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד