ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מחדל הבדיקות

בברסלב יוצאים למלחמה: "נהפוך כל אבן"

המזכירות הארצית של ברסלב מתכוונת "להילחם בשקרים שמפיצים על חסידי ברסלב" באמצעות חשיפת השחיתות והקמפיין השקרי שמתנהל נגד הציבור החרדי בכלל וחסידי ברסלב בפרט | במזכירות מבקשים מאנשים שהיו באומן ונתקלו בשחיתות - לפנות למייל של המזכירות ולהשאיר פרטים

בברסלב יוצאים למלחמה: "נהפוך כל אבן"
אומן תשפ"ב צילום: פלאש 90

המזכירות הארצית של חסידי ברסלב הודיעה היום (שישי) כי היא מתכוונת "להילחם בשקרים שמפיצים על חסידי ברסלב" באמצעות חשיפת השחיתות והקמפיין השקרי שמתנהל נגד הציבור החרדי בכלל וחסידי ברסלב בפרט.

"הקמפיין נגד החרדים מתוכנן ומתוזמן וממשיך נגד חסידי ברסלב", טוענים במזכירות, "מדינת ישראל מימנה את מד"א במסמך רשמי בשביל 'למנוע זיופים'. חצי מיליון ישראלים יצאו וחזרו לחו"ל -שר ערבי מצהיר בישיבת ממשלה שהערבים מזייפים בדיקות בכמויות - אבל את מדינת ישראל מעניין רק אומן".

עוד טוענים כי שלחו לאומן בדיקות ניסיונית של מקובלות באף מקום בעולם לנסות אותם על חסידי ברסלב. "יש לנו אפס אמון במערכת שכל תכליתה להכפיש, וכמו שליברמן אמר: 'ההנחיות האלה לא חוקיות וכל אחד ישתמש עם השכל הישר שלו'".

במזכירות הארצית יוצאים בקריאה לעזור במאבק: "בשביל להילחם בשקרים שמפיצים עלינו המזכירות הארצית מתכוונת להפוך כל אבן ולחשוף את השחיתות והתרמית והקמפיין נגד הציבור החרדי בכלל וחסידי ברסלב בפרט
אנחנו צריכים בדחיפות:
1. אנשים שנבדקו במד"א באומן ויצאו חיובים ולאחמ"כ נבדקו בכניסה לארץ ויצאו שליליים.
2. אנשים עם תיעוד שנבדקו במד"א ויצאו חיוביים ולאחמ"כ נבדקו שוב ויצאו שליליים.
כמו כן:
3. למי שנבדקו במד"א, האם חתמתם על מסמך המאשר להעביר את הנתונים שלכם לצד שלישי - אם לא, זה לא קביל במדינת ישראל. כל מי שהמשטרה עצרה/תשאלה, וכן כל מי שנסע דרך מדינה שלישית ולא קיבלו את הבדיקה של מד"א, ונאלץ לעשות בדיקה מקומית נוספת - נא לפנות למייל ‏‪[email protected]‬‏ ולהשאיר פרטים ברורים".

גורם במזכירות הארצית טוען בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בקמפיין נגד חסידי ברסלב: "מדוע השתמשו בבדיקות שאינן מקובלות בשום מקום בעולם? מדוע רק נגד החרדים 'חוששים מזיופים', זאת מספר שבועות אחרי שמאות אלפי ישראלים יצאו וחזרו לחו"ל באוגוסט 'בלי שום חשש לזיופים'?".

קורונה אומן מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד