י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אדי הדלק כבר באוויר"

מקורבי בנט: מבצע נרחב בעזה – שאלה של זמן

מקורביו של ראש הממשלה בנט אומרים בסוף השבוע כי מבצע נרחב ברצועת עזה הוא עניין של שבועות בודדים בלבד | החשש: ישראל שוב תיגרר להסלמה ולא תקבע עובדות בשטח

מקורבי בנט: מבצע נרחב בעזה – שאלה של זמן
תקיפה בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בסביבתו של ראש הממשלה נפתלי בנט מתייחסים למבצע צבעי ברצועת עזה כאל עובדה מוגמרת, זאת לאור המצב הביטחוני. כך מפרסם בסוף השבוע פרשן 'ערוץ 12' עמית סגל. לפי סגל, בסביבת ראש הממשלה משוכנעים שמבצע נרחב ברצועה הוא רק שאלה של זמן.

"אדי הדלק כבר באוויר, התוכניות המבצעיות גם שם להבנתי", אומר סגל ומסביר כי מדובר על מבצע שלפי הערכת מקורבי ראש הממשלה צפוי לצאת בשבועות הקרובים. סגל מסביר כי הבריחה של ששת המחבלים מכלא גלבוע משבשת מעט את התוכנית של הממשלה.

סגל מזכיר כי אחד הנושאים המרכזיים שעליהם דן ראש הממשלה בנט עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במהלך ביקורו של ראש הממשלה הישראלי בוושינגטון, היה הגדלה משמעותית של מלאי מיירטי כיפת ברזל בישראל, לצורך היערכות אפשרות למבצע צבאי.

החשש העיקרי בממשלה הוא כעת, בעקבות בריחת האסירים והאפשרות להסלמה, שישראל שוב תיגרר לתוך הסלמה שלא היא החלה בה וכך שוב תמנע האפשרות ליזום ולשנות את המצב הקיים.

הפרשן הצבאי ניר דבורי מחזק את דבריו של עמיתו ואומר כי במערכת הביטחון גם כן נערכים לסבב של מספר ימים ברצועה. אך דבורי מסייג ואומר כי צריכים לקרות מספר דברים נוספים עד שנגיע למערכה צבאית.

נפתלי בנט רצועת עזה בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד