י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שלושה ימים

ארונו של ההרוג מבית שמש יוטס הלילה לארץ

ארונו של הרה"ח רבי אברהם לוי ז"ל שנהרג בתאונה הקטלנית במוצאי ראש השנה בדרך מאומן לקייב יוטס הלילה בשעה 03:00 מקייב לקבורה בישראל | כל הפרטים על מסע הלוויה

ארונו של ההרוג מבית שמש יוטס הלילה לארץ
הרב אברהם לוי צילום: באדיבות המצלם

לאחר מאמצים של היחידה הבינלאומית של זק"א בפיקודו של שליח חב"ד בקייב ונציג זק"א באוקראינה הרב יוסף אסמן, בשיתוף פעולה מלא עם אנשי משרד החוץ מול השלטונות באוקראינה שוחררה גופתו של המנוח הרב אברהם לוי ז"ל שנהרג בתאונה הקטלנית במוצאי החג בעת שנסע מאומן לקייב. לאחר פעילות מול השלטונות הושג וויתור נתיחת הגופה שלאחר המוות והטסת הארון קבורה לישראל.

הארון בדרך לשדה\\קרדיט: דוברות זק"א

חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א: "אני רוצה להודות למתנדבי היחידה הבינלאומית של זק״א ובפרט לשליח חב״ד בקייב ונציג זק״א באוקראינה הרב יוסף אסמן שניהל את המבצע מול השלטונות בעזרתם של הרב יעקב דב בלייך רב הראשי באוקריאנה, הרב מאיר הולצברג רב העיר בילוצרקוב, הרב מאיר סטמבלר יו"ר הפדרציה של הקהילה היהודית באוקראינה ועזריאל שניצר מפקד משלחת זק"א באומן, וולדיסלב גריק ורומן, אשר נלחמו יחד במאמצים רבים למען שמירת כבוד מרגע קבלת המקרה על התאונה הקטלנית ועד העלת ארון הקבורה במטוס לישראל".

ההלוויה תתקיים מחר (ראשון) בשעה 10:00 בבוקר מבית המדרש ויז'ניץ ברחוב רבי יהושע 18 בבית שמש, ובשעה 12:00 מרחבת ביהמ"ד 'אהל נחמיה' בקרית צאנז בנתניה, לבית העלמין שיכון ותיקים בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אומן תאונת דרכים זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד