י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוועד היהודי מתנער

המועמד היהודי השווה את תכנית החיסונים לגסטפו

המועמד היהודי לסנאט במדינת אוהיו בארצות הברית, השווה את תכנית החיסונים של הנשיא ביידן לגסטפו | הליגה נגד השמצה קראה לו להתנצל, אך הוא סירב בתוקף ואף כינה אותם 'קאפו' | צפו

המועמד היהודי השווה את תכנית החיסונים לגסטפו
ג'וש מנדל צילום: באדיבות המצלם

פוליטיקאי יהודי  העונה לשם ג'וש מנדל, מועמד יהודי רפובליקני לסנאט האמריקאי באוהיו, השווה את מאמצי החיסון הממשלתיים בארה"ב לגרמניה הנאצית.

בסרטון שפרסם ביום חמישי האחרון, קרא מנדל לא לציית לנדרישת השיא ביידן שקרא להתחסן. בנוסף, השווה את ביידן לגסטפו, המשטרה החשאית הנאצית, שמילאה תפקיד מרכזי ברציחת יהודים בשואה.

"אני קורא לחברי האמריקאים: אל תתייצבו", אמר. "אל תעמוד מול העריצות, וכאשר הגסטפו מופיע ליד דלת הכניסה שלך, אתם יודעים מה לעשות". מנדל מצטרף לרשימה ארוכה של אנשי ציבור, כולל מחוקקים רפובליקנים, שהשוו את תוכנית החיסונים לשואה ולגרמניה הנאצית.

מנדל, היה גזבר המדינה בעבר באוהיו ותומך מוצהר של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, עורר זעם מצד פעילים וארגונים יהודים אחרים. הוועד היהודי האמריקאי צייץ כי הצהרתו של מנדל היא "מבישה" ומלאה ב"שנאה". עוד נאמר, "אמירה זו פוגענית מאוד לגבי זוועות השואה, מנדל צריך לדעת טוב יותר".

הליגה נגד השמצה קראה למנדל להתנצל. מנדל הגיב בטוויטר וכינה את מנכ"ל הליגה נגד השמצה ג'ונתן גרינבלט "קאפו", הוא כתב "היי ארגון נגד השמצה, לא אפסיק, אני לא אתנצל, אתם ואתה גרינבלט קאפו אלו שצריכים להתנצל, אמשיך להילחם לצד פטריוטים כמו מייק צ'רנוביץ' וג'ק פוסוביץ', אנחנו מגנים על היהדות - נצרות של אמריקה".

בציוץ שיבח מנדל את מייק צ'רנוביץ' וג'ק פוסוביץ', שני תיאורטיקני קונספירציה של הימין הקיצוני.

גסטפו ג'ו ביידן חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד