י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הוועדה למינוי בכירים

נחשף: כך מתכנן בנט להדיח את פרופ' איינהורן

במענה לפנייתה, מזכיר הממשלה שלום שלמה שיגר מכתב לטליה איינהורן, אותה ראש הממשלה מתכוון להדיח מהועדה למינוי בכירים בשל התנגדותה לממשלה, בו חשף שבמקרה ורה"מ יחליט להדיח אותה - הוא יעשה זאת דרך הצבעת ממשלה

נחשף: כך מתכנן בנט להדיח את פרופ' איינהורן
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסיפור סביב כוונתו של ראש הממשלה להדיח את אחת מהחברות בוועדה למינוי בכירים ממשיך לתפוס כותרות, כשהפעם נחשפת דרך הפעולה דרכה , ככל הנראה, היא תודח ע"י בנט.

לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', מזכיר הממשלה שלום שלמה השיב לפרופ' טליה איינהורן, שבשל התנגדותה לממשלה בנט שוקל להדיחה, וסיפר כי אם אכן ראש הממשלה ירצה להדיח אותה הוא יעשה זאת באמצעות הצבעה בממשלה.

שלמה כתב כי "אם לאחר שקילת כלל השיקולים הרלוונטיים, יחליט ראש הממשלה כי יש להפסיק את חברותך בוועדה הציבורית, הוא יביא את הדברים להחלטת הממשלה, שהיא הגורם המוסמך. יודגש כי אבחן את הסוגיה ואת כל טענותייך בלב פתוח ובנפש חפצה, וכך גם ראש הממשלה והממשלה
כולה אם וככל שיידרשו לנושא".

"כל שנאמר במכתבי אלייך ובו הזמנה לשימוע באשר לאפשרות של סיום כהונתך כנציגת ציבור בוועדה המייעצת למינויים בכירים – כי קיום הליך השימוע על דעתו של היועץ המשפטי לממשלה. ואכן ההיבטים המשפטיים שנוגעים להליך השימוע תואמו עם היועץ המשפטי לממשלה", הבהיר.

כזכור, בסוף השבוע האחרון פנתה איינהורן למזכיר הממשלה, וכתבה לו בין היתר: "אני רואה בניסיון להדיח אותי מהוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה ניסיון השתקה והטלת אימה כנגד כל אזרח ישראלי המבקש להביע ביקורת עניינית, גם אם נוקבת, במסגרת זכות היסוד לחופש הביטוי השמור לו".

נפתלי בנט הדחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד