י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בהסכמת הפרויקטור

הוחלט: תוקף בדיקת האנטיגן בערב יו"כ - יוארך

פרופ' סלמאן זרקא נענה לבקשת יו"ר ועדת חוקה, לפיה, בדיקות האנטיגן שייערכו בערב כיפור לא יוגבלו ל-24 שעות אלא יהיו תקפות ל-36 שעות, עד ליציאת הצום. בדיון בוועדת החוקה אמר: "שוקלים אפשרות לזימון תורים לבדיקות PCR בפיקוד העורף כדי להקל על הציבור"

הוחלט: תוקף בדיקת האנטיגן בערב יו"כ - יוארך
הדיון בוועדת החוקה צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא נענה לבקשת יו"ר ועדת החוקה לפיה, בדיקות האנטיגן שייערכו בערב כיפור לא יוגבלו ל-24 שעות אלא יהיו תקפות ל-36 שעות, עד ליציאת הצום.

פרופ' סלמאן זרקא אמר בדיון בוועדת החוקה: "היו תחנות שבהן נצפו תורים ארוכים וכאלו שלא. אנחנו שוקלים זימון תור גם למתחמי הדרייב אין של פיקוד העורף, דבר שיאפשר ניהול טוב יותר של המערך, כך שנוכל לנייד צוותים בהתאם לצורך ולהקל על הציבור במקום להביאו לתור של ארבע שעות".

"אנחנו לא חושבים שאפשר לוותר לגמרי על בדיקות ולבדוק רק בסוף תקופת בידוד. הבידוד אינו אוטומטי. נבחן את ההצעה לבדיקת אנטיגן בכניסה לבידוד ו-PCR ביציאה", אמר הפרויקטור.

עוד אמר: "לגבי יום כיפור- ערב יום כיפור, בדיקת האנטיגן תהיה תקפה עד ליציאת הצום, עד ליציאת יום כיפור, כך שבכל המקומות - בתי כנסת, תפילות שמחייבות תו ירוק, בדיקת האנטיגן לא תוגבל ל-24 שעות אלא תוכל להיות גם ל-36 שעות. לא ציפינו שמישהו ישבור את הצום בשביל ללכת לעשות בדיקת אנטיגן חוזרת".

קורונה בדיקה סלמאן זרקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד