י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ביבי מתחרט?

בכיר בליכוד מודה: "טעות קריטית של נתניהו"

חבר הכנסת יובל שטייניץ טוען שהפרת ההסכם עם יו"ר 'כחול לבן' היא טעות של ראש האופוזיציה נתניהו: "סופר מוכשר אבל הוא לא חף מטעויות" | בנוסף רמז שנתניהו מתחרט על כך: "לא אכנס למה שהוא אמר לי בשיחות אישיות"

בכיר בליכוד מודה: "טעות קריטית של נתניהו"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ככל שהחודשים חולפים מאז השבעת ממשלת בנט-לפיד, גוברת הביקורת ב'ליכוד' כלפי נתניהו. ביקורת שתתגבר ככל הנראה לאחר העברת התקציב באופן סופי, כיוון שאז סיכויי הפלת הממשלה פוחתים באופן דרמטי.

הבוקר, חבר הכנסת יובל שטייניץ, מבכירי 'הליכוד', ביקר את יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו, על הפרת הסכם הממשלה הקודמת עם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ. והוסיף ורמז שנתניהו מתחרט על הפרת ההסכם כיום.

"הייתי היחיד שאמר בזמנו שצריך לכבד את ההסכם עם גנץ, להעביר תקציב ולהימנע מבחירות. ברור שזו טעות קודם כל של נתניהו ושל כולנו. נתניהו סופר מוכשר אבל הוא לא חף מטעויות, לא אכנס למה שהוא אמר לי בשיחות אישיות, אם ירצה - הוא יגיד", אמר ברדיו גלי ישראל.

לפני כמה שבועות, גם חבר הכנסת דוד ביטן התייחס להפלת הממשלה הקודמת: "לא העברנו את התקציב מסיבות פוליטיות. גנץ לא מאמין לנתניהו, למרות שהוא יכול להיות ראש ממשלה מיד, הוא מפחד שאחרי שהוא יעשה זאת כל מפלגות הקואליציה ירצו בחירות".

"אני לא יודע, זה נעלם גדול. הוא לא מאמין לנתניהו... נכון לעכשיו זה לא יהיה, אבל הסיכוי היחידי לקבל 61 זה דרכו".

ביבי נתניהו יובל שטייניץ בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד