כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מצטער לקלקל את החגיגה"

"הברכה" של בן-גביר ליו"ר ועדת הפנים • צפו

לאחר שהמינוי אושר בוועדת הכנסת, היום נערכה ישיבה בה מונה סופית חבר הכנסת ווליד טאהא ליו"ר וועדת הפנים עקב מותו של אלחרומי, שכיהן בתפקיד | יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף את המינוי בזמן שנועד לברכות: "זו בדיחה על חשבוננו" | צפו

"הברכה" של בן-גביר ליו"ר ועדת הפנים • צפו
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות מותו של ח"כ אלחרומי ממפלגת רע"מ, ועדת הפנים אישרה היום (ראשון) באופן סופי את מינויו של חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ ליו"ר ועדת הפנים. מיד לאחר האישור נוצרה מהומה בוועדה.

בהצבעה על המינוי, שבעה חברי כנסת הצביעו בעד מול חבר הכנסת איתמר בן-גביר שהתנגד לבדו. לאחר המינוי, הנוהג הוא שחברי הכנסת מברכים, אך ראשון הדוברים היה יו"ר 'עוצמה יהודית' ש"קלקל את החגיגה".

"אני מתבייש ביום הזה ומצטער לקלקל את החגיגה", פתח בן-גביר, "אבל מישהו צריך כאן להגיד לחברי הכנסת שהאדם הזה אמר על מחבלים שרצחו חיילים שלנו, את הילדים שלנו שהאסירים בבתי הכלא הם לוחמי חופש, אסירים אידאולוגים, אסירי מצפון".

הוא פנה ליו"ר הועדה החדש: "איך יכול להיות שמינו אותך ליו"ר ועדת הפנים, סירבת לגנות את החמאס, סירבת לגנות ארגון טרור, ביקרת משפחות מחבלים באום אל פאחם מליל הקלשונים. הזדהתה עם הטרור, אמרת שירושלים היא פלסטין ופרסמת תמיכה בסוריה".

"זו בדיחה על חשבוננו שאתה יו"ר ועדת הפנים, מקומך עם זכארייה זביידי", תקף את טאהא. בזמן "ברכתו", כמה מחברי הכנסת צחקקו - ובן-גביר תקף: "תתביישו לכם, חברי כנסת שמלקקים לטרור".

ווליד טאהא איתמר בן גביר סעיד אלחרומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד