י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חוששים לקטרוג וקפידא?

מפחיד: אלו הקטרוגים שמרחפים מעל ראשינו

נדיר ומרגש, בשליחות של מרן שר התורה שליט"א: מעמד נורא למעוכבי ישועה החוששים לקטרוג וקפידא ואינם יודעים או זוכרים במי פגעו

מפחיד: אלו הקטרוגים שמרחפים מעל ראשינו
עצב רב צילום: פיקסביי

בימי מחילת עוונות בהם כולנו דואגים לפייס ולקבל מחילת כל היזק או צער שחלילה נגרמו על ידינו, יתקיים תיקון נורא ומבהיל נפש להסרת קפידות עבור הזקוקים לכך ואין בידם לפייס. בשליחות והוראת מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, עמלי התורה יעמדו בסילודין וטהרה בסוד הנורא של בקשת מחילה ברבים והסרת חרון אף הנודע מגדולי הקבלה, לאחר חצות הליל קודם היום הקדוש, לטהר ולהיטהר.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד הנורא>>

הגר"ח קנייבסקי • קרדיט: יח"צ

התפילה המיוחדת תיערך בשליחות מרן שר התורה שליט"א, לאחר מקרים קשים ביותר שהגיעו לשולחנו, ובהם מעוכבי זיווגים ופרי בטן ופרנסה וחולי, באופנים של מצוקה וכאב נורא אשר הסובלים מהם מבקשים לדעת על מה זה ולמה זה. מרן שליט"א העלה כי צריך לתלות הדבר בהקפדת בני אדם המעכבת בידם.

היות ופעמים רבות לא ניתן לדעת היכן ניתן להשיג המקפיד, ולא ניתן לאתרו כיום וכיוצ"ב, או שלא נודע הדבר במדויק היכן וכיצד ומי, על כן הורה מרן שליט"א לראשי הכוללים "רינה של תורה" הידועים בחיבת הקודש של רשכבה"ג מרן שליט"א לעמל תורתם בעמדם לפני השם בלילות, לקיים תפילה מיוחדת למחילת הרבים ובתחינה להסרת קפידות, דבר המעכב תפילתם ומעורר דין רחמנא ליצלן.

עיקר הדבר וסדר התפילה הוא על פי הנוסח הנורא בו כל המשתתפים מוחלים בכוונת הלב לכל מי שפגע כנגדם, ומתפללים לפני שוכן מעונה שכשם שכאן מוחלים - יעורר הקב"ה חיננו ואת חינם של כל המוזכרים בתפילה בעיני כל אדם, וכל מי שנפגע מהם יסלח להם בלב שלם ויסיר כל כעס וקפידא מעליהם. כמובן כי כאשר יודעים מי הוא המצטער בגינם חובה לפייסו, אולם כאמור מעמד מחילת הרבים מיועד למקרים שאין להשיג את הנפגע, שאין יודעים מיהו וכדומה.

המעמד הנורא יתקיים על ציון מופת הדורות מרן החזון איש זיע"א ביום שלישי הקרוב לאחר חצות הלילה, יחד עם כוח התורה וכוח הרבים, כאשר עמלי התורה של "רינה של תורה" יעמדו קודם המעמד בתפילה ג' שעות בתענית דיבור וישפכו שיח בראשות רה"י הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א. במעמד יוזכרו כל השמות של הרוצים להשתתף במחילת רבים זו בכדי שתתקבל תפילתם לישועה ולקרוע גזר דינם אל טובה וברכה. הרוצים להגיע אל יום מחילת עוונות בנקיות ובבירור לבחינת "עד שירצה" אשר בידוע וכמוזהר הוא התנאי לכפרת היום הקדוש, יכולים להיות שותפים בלחיצה כאן>>>

יצוין, כי קבלת השליחות החלה ממרן שר התורה שליט"א אשתקד, עת בהוראתו התקיים לראשונה המעמד הנדיר בערב יום הכיפורים. חרף תנאי הסגר והתחלואה הקשה אז, במאמץ ניכר ובשמירת מרחק איש מרעהו התאספו הלומדים והעתירו למחילת כל השמות שהוזכרו במעמד. בחסדי שמים נודעו ישועות רבות על דרך הטבע והמונים זכו שהתקבלה תפילתם לאחר שנים רבות של ציפייה.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד הנורא>>

קפידא זיווגים הרב שרגא שטיינמן רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד