כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הבול הנדיר של הגר"י ניסים זצ"ל

בול חדש להוקרת זכרו של הרב הגאון יצחק ניסים זצ"ל שכיהן בעבר כרב הראשי הספרדי לישראל

הבול הנדיר של הגר"י ניסים זצ"ל
בול נדיר צילום: יח"צ. עיצוב: טל הובר

השירות הבולאי בדואר ישראל, הנפיק בול חדש לזכרו של הרב הגאון, הרב יצחק ניסים זצ"ל, שכיהן בעבר כרב הראשי הספרדי לישראל. כמדי שנה, גם השנה ממשיכים בשירות הבולאי במסורת רבת השנים במסגרתה מנפיקים סדרת בולים במהדורה היסטורית. בבולים אלו מושקעים מחשבה רבה, תוכן, מסורת ונוסטלגיה רבה.

בבול, אשר עיצבה המעצבת הגרפית טל הובר, מוטבעת דמותו של הרב יצחק ניסים אשר היה מנהיג רוחני בעל שיעור קומה, פוסק מעמיק ובעל כושר התמצאות ופיקחות מעשית, הוא ידע להקשיב ולקרב, ואישיותו היתה קורנת ומשפיעה. הוא שימש כראשון לציון - הרב הראשי הספרדי לישראל בין השנים התשט"ו- התשל"ג (1972- 1955). ערכו של הבול 11.7 ₪ והוא מוצע למכירה במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ.

אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל מסר "לבולים יש ערך היסטורי רב והם מייצגים אבני דרך משמעותיות בתולדות המדינה. הרב הראשי לשעבר, הרב הגאון יצחק ניסים זצ"ל, הוא אחד הרבנים המרכזיים והחשובים, וכבוד גדול עבורנו להוקיר את פועלו באמצעות הנפקת הבול. לבולים כיום יש ערך סמלי, הם מנציחים אירועים ואישים היסטוריים, ומהווים  גשר בין הדורות, ומחברים בין ערכים ומסורת רבת שנים".

בול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד