י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשפחה דואגת לשלומו

אחיו של זביידי: "ראו שהוא נפגע ממכות בפניו"

יחיא זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי אומר כי המשפחה ראתה בבירור שהוא נפגע ממכות בפניו, וכי גוברת אצלם הדאגה לשלומו, בשל העובדה שזכריא "הוסתר"

אחיו של זביידי: "ראו שהוא נפגע ממכות בפניו"
יחיא זביידי צילום: צילום מסך מהטלוויזיה הלבנונית

אחיו של זכריא זביידי, יחיא, אמר כי "המשפחה ראתה שזכריא הוכה בפניו", בדיון שנערך בבית המשפט. יחיא טוען גם כי מונעים מזכריא ומשאר האסירים שנלכדו לפגוש עורך דין.

"אנחנו מחכים לאישור רשמי לגבי מצבו הבריאותי, כרגע אנחנו מתעדכנים רק באמצעות התקשורת הישראלית". את הדברים אמר בראיון לערוץ אל-מיאדין הלבנוני, והטיל את האחריות המלאה לשלומו של אחיו, על ישראל. כך פורסם בערוץ הטלגרם של 'כאן 11'.

בתוך כך, הפלגים הפלסטינים מגיבים לקריאות ברשתות החברתיות נגד ערביי ישראל ומחזקים את ידיהם של אזרחי ישראל הערבים. מושל מחוז ג'נין, אכרם רג'וב אמר כי הפגיעה בערביי ישראל היא דבר מביש, וכי "לא ייתכן שהעם הפלסטיני יפנה חצים על עצמו". בראיון לרדיו "עלם" הפלסטיני, אמר רג'וב כי מה שקרה בנצרת יכול לקרות גם בג'נין, ראמאללה או כל מקום אחר. "צריכים להזהר מהתרבות הזו שגורמת לסדק בין העם הפלסטיני המאוחד", אמר.

בהודעה מטעם ארגון חמאס נכתב כי "ערביי ישראל נמצאים בכל נקודות המאבק הפלסטיני, והקריבו קורבנות רבים". כמו כן נכתב כי "הניסיונות של ישראל להפריד בין הפלסטינים יכשלו, כפי שנראה בזמן מבצע שומר החומות, וכפי שנראה היום בתמיכתם לאסירים".

ארגון הג'האד האיסלאמי הביע הערכה עמוקה ל"עמידתם האיתנה" של ערביי ישראל, וקרא לאחדות לאומית פלסטינית במאבק מול הכיבוש.

זכריה זביידי בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד